خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار مرکزی؛

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ اراک گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۵۶۷

سید علی آقازاده گفت: بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات راهبرد توسعه اقتصادی کشور است.

به گزارش ایلنا ، استاندار مرکزی در مراسم گشایش سیزدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ اراک در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی غرب کشور در استان مرکزی، گفت: اکنون جوانان با استعدادهای فراوان در حوزه های مختلف فناوری های ارتباطات، اطلاعات و زیر مجموعه های وابسته استان مرکزی وجود دارد که حمایت دولت از این افراد در زمینه های مختلف می تواند پیشرفت و توسعه اقتصادی و علمی کشور را به همراه داشته باشد.

آقازاده تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه های تخصصی به خصوص نمایشگاه الکامپ فرصت مناسبی برای شناساندن ظرفیت های استان مرکزی در کشور و جهان بوده که نیاز است مسئولان به رفع مشکلات این نمایشگاه ها توجه ویژه داشته باشند.

استاندار مرکزی یاد آور شد: اکنون با وجود حدود سه هزار واحد صنعتی و 6 تا هفت هزار پژوهشگر در دانشگاه های این استان، ظرفیت های مناسبی در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و دانشگاهی وجود دارد که با هماهنگی و همراهی این واحدها و حمایت از شرکت های دانش بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، زمینه تولید و اشتغال فراهم می شود.

آقازاده گفت: نمایشگاه بین المللی استان مرکزی یکی از نمایشگاه های مطرح در سطح کشور است و استانداری رفع مشکلات این نمایشگاه را برای شناسایی ظرفیت ها و توانمندی استان در دستور کار قرار داده است.

عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نیز در این آیین گفت: اکنون با وجود تحریم های ظالمانه دشمن علیه مردم ایران اسلامی، کشور در شرایط ویژه ای قرار گرفته است که با اتحاد، مقاومت و حمایت از واحدهای داخلی و اقتصاد می توان این توطئه ها را نقش بر آب کرد.

اسماعیلی تصریح کرد: به خواست خداوند اتفاقاتی از جمله حرکت ها ناشیانه ترامپ و وقایع اخیر در ترکیه، شرایط را به نفع ملت ایران رقم می زند.

وی ادامه داد: خزانه داری آمریکا اعلام کرده از توانمندی محدود کردن فروش نفت ایران برخوردار نیست.

گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ اراک با حضور 70 شرکت در حوزه های مختلف سخت افزار، نرم‌افزار، دولت و بانکداری الکترونیک، امنیت، اتوماسیون اداری، موبایل و تبلت، هوشمند‌سازی، مراکز آموزشی و ‌پژوهشی، ماشین‌های اداری، برق و ‌مخابرات، اینترنت، شبکه و ارتباطات، رباتیک، بازی‌های رایانه‌ای، استارت‌آپ‌ها و رسانه‌های دیجیتال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی غرب کشور در استان مرکزی گشایش یافت. 

این نمایشگاه در فضایی به وسعت پنج هزار متر مربع در سالن پارس نمایشگاه بین المللی استان مرکزی دایر است. 

در این آیین برای نخستین بار از محصول ساخت داخل پنل های روشنایی خورشیدی با حضور استاندار، معاونان استاندار و برخی مسئولان استانی استان مرکزی رونمایی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز