خبرگزاری کار ایران

انتصابات جدید در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۵۶۵

در احکامی جداگانه مدیرکل میراث فرهنگی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سرپرست اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی منصوب شدند.

به گزارش ایلنا از اراک، در احکامی جداگانه  سرپرست اداره نوسازی و تجهیز مدارس،  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل میراث فرهنگی‌و استان مرکزی منصوب شدند.

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، سرپرست جدید نوسازی مدارس استان مرکزی منصوب شد.

مهرالله رخشانی‌مهر با قدردانی از زحمات محمدصادق قائمی مدیرکل سابق این اداره، طی حکمی حسین محمدی را به‌عنوان سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی معرفی کرد.

مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان مرکزی شد

طی حکمی از سوی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران کشور مرتضی انصاری فر مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان مرکزی شد.

وی که سابقه ریاست بنیاد شهید شهرستان اراک رادار است جایگزین مرحوم دوخایی شد.

انتصاب مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی

طی حکمی از سوی مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور علیرضا ایزدی به‌عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان مرکزی منصوب و جایگزین سید محمد حسینی شدند.

وی اهل استان کرمانشاه و سابقه مدیرکلی در استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، همدان و خوزستان را در کارنامه خود دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز