خبرگزاری کار ایران

واکنش عضو شورای شهر پردیس به فوت ۵ نفر از اعضای یک خانواده

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۶۸۴

ارتقای امنیت و سلامت جان شهروندان به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین برنامه پیش روی اعضای شورای اسلامی شهر پردیس مورد توجه این مجموعه قرار داشته و دارد.

‍ به گزارش ایلنا از ‌پردیس، سیدعلی موسوی جوردی درباره جزییات حادثه گازگرفتگی یک خانواده در پردیس گفت:‌ روز گذشته خبر تلخ درگذشت پنج شهروند پردیس بر اثر استشمام گاز مونوکسید کربن، باعث تأثر خاطر همه شهروندان شد.

وی ادامه داد: متاسفانه همواره با آغاز فصول سرد سال و استفاده ناصحیح از سیستم‌های گرمایشی، شاهد چنین حوادث ناگواری هستیم که باید در سایه ارتقای سطح آموزش شهروندی نسبت به کاهش این وقایع دلخراش اقدام کرد.

رئیس شورای‌شهر پردیس تصریح کرد: در همین راستا، واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس نسبت به برگزاری دوره های آموزشی در مجتمع های مسکونی، تجاری و اداری به منظور ارائه اموری شامل نحوه صحیح نصب وسایل گرمایشی و تذکر موارد ایمنی به همراه توزیع بروشورهای مرتبط اقدام می‌کند.

موسوی جوردی با اشاره به دیگر مصادیق فعالیت های مدیریت شهری پردیس در راستای ارتقای امنیت و سلامت شهروندان اظهار داشت: از دیگر حوزه های خدمات ایمنی در شهر پردیس که به صورت جدی و منسجم از سوی سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری پردیس دنبال می شود، افزایش ایمنی سفرهای درون شهری و مباحث ترافیکی است.

این مقام مسئول در پایان بار دیگر ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه دلخراش گازگرفتگی در پردیس، از شهروندان گرامی درخواست کرد با توجه دقیق به هشدارهای ایمنی که در رسانه های گروهی پیرامون استفاده از وسایل گرمایشی درج می شود، حافظ جان خانواده باشند تا از بروز حوادثی از این دست جلوگیری شود.

حوالی ساعت عصر دیروز - یکشنبه29 مهر ماه جاری - ‌یک مورد گزارش مبنی بر گازگرفتگی 5 نفر در پردیس اعلام که بلافاصله 3 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد که‌ متأسفانه هر 5 نفر  ساکن در خانه قبل از رسیدن آمبولانس جان باختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز