خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز در دیدار اعضای شورای شهر کرج:

مردم با درک مسائل کشور، کیفیت خدمات‌رسانی را درنظر می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۵۷۹

استاندار البرز گفت: همواره به تصمیمات شورای اسلامی شهر به عنوان یک نهاد دموکراسی احترام گذاشته و از انتخاب آنها حمایت کرده ام.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی  در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار منتخب کلانشهر کرج با بیان اینکه کلانشهر کرج از اهمیت بالایی در استان و کشور برخوردار است، افزود: جای خرسندی دارد که شورای اسلامی شهر برای انتخاب شهردار به اجماع رسیدند  زیرا  مردم انتظار داشتند که تکلیف مدیریت شهری  در اسرع وقت مشخص شود.

استاندار البرز با بیان اینکه دولت نیز با اشراف به اهمیت کرج، نگاه مثبتی به حل مشکلات این کلانشهر دارد، گفت: باید برنامه محور و هدفمند در راستای رشد و توسعه شهر کرج و بویژه ارتقای  خدمات حمل و نقل اقدام کرد.

وی افزود: مردم کرج بسیار هوشمند و منسجم هستند و با درک صحیحی از مسائل جاری کشور ، کیفیت خدمات رسانی را بخوبی مد نظر داشته و روند امور را دنبال می‌کنند.

عباس زارع، رئیس شورای اسلامی شهر کرج نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های استاندار البرز از این شورا با بیان اینکه باید امید را در شهر تزریق کنیم، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر می تواند در سایه تعامل و هم افزایی بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

علی اصغر کمالی‌زاده، شهردار کرج نیز در ادامه با بیان اینکه برنامه محور عمل خواهیم کرد، افزود: مطالعات خوبی صورت گرفته و با احصای  نقاط ضعف و قدرت کرج بدنبال تحقق طرح ها و برنامه ها هستیم.

کمالی زاده اضافه کرد: هدف شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج ارائه بهترین خدمات به مردم این کلانشهر است و در این راستا با گام هایی استوار و در سایه تعامل با مجموعه استان حرکت می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز