خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اردبیل مطرح کرد:

ضرورت ایجاد و حفظ روحیه‌نشاط و سلامت کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۳۶۱

​معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: کارکنان دولت باید انگیزه فعالیت و روحیه نشاط اجتماعی را در محل کار داشته باشند در واقع عقل سالم در تن و بدن سالم است.

به گزارش ایلنا، بهمن حسین زاده در اولین جشنواره مسابقات استانی کارکنان دولت که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سالن تختی اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد و حفظ روحیه نشاط و سلامت کارکنان از اولویت‌های کاری استانداری است و طبق مصوبه شورای اداری استان اولین دوره مسابقات استانی کارکنان دولت با همت اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

وی برگزاری این دوره از مسابقات را در نشاط اجتماعی و برخورد شایسته کارکنان مهم ارزیابی کرد و افزود: ورزش نقش مهمی در سلامت کارکنان و ارائه خدمات بهتر به مردم دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل افزود: توجه به ورزش کارکنان و خانواده کارکنان ضرورت دارد و از مسئولان شهرستان ها توجه ویژه ای به این امر داشته باشند.

حسین زاده بیان کرد:ضرورت تداوم تحقیقات علمی برای بستر سازی ورزش در جامعه و آثار مثبت آن در بین اقشار مختلف مردم و ارتباط نزدیک با دانشگاه ها و مراکز علمی احساس می شود.

گفتنی است در این جشنواره ورزشی۲۷۰ نفر از کارکنان مرد و زن در پنج رشته ورزشی دارت، شطرنج، طناب کشی، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی از تمامی شهرستان های استان شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز