خبرگزاری کار ایران

منصور یزدی زاده مطرح کرد:

ذوب آهن اصفهان قادر به صادرات محصولات خود به تمام دنیا است

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۲۰۸

مدیرعامل ذوب آهن گفت: ذوب اصفهان با برخورداری از گواهینامه های لازم صادراتی از جمله گواهینامه کرز ، قادر به صادرات محصولات خود به چهار قاره جهان از جمله کشورهای اروپایی است.

به گزارش ایلنا از اصفهان،  در آیین بیست و دومین سالروز ملی صادرات  که با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، شرکت ذوب آهن به عنوان صادرکننده نمونه کشوری معرفی شد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اعلام این خبر افزود: ذوب آهن اصفهان برای هشتمین بار صادر کننده نمونه کشوری انتخاب و نشان صادراتی ، لوح سپاس و تندیس ویژه به این شرکت اهدا شد.

 منصور یزدی زاده تصریح کرد: در سال جاری ذوب آهن اصفهان تنها شرکتی است که در گروه محصولات فولادی به عنوان صادر کننده نمونه کشوری انتخاب می شود.

وی با اشاره به عوامل انتخاب این شرکت به عنوان صادر کننده نمونه کشوری اظهار داشت: تداوم رشد صادرات این شرکت در طی سالهای اخیر ، افزایش تعداد بازارهای هدف صادراتی ، توجه خاص به صادرات محصولات به کشورهای آفریقایی ، آسیای جنوب شرقی و کشورهای اروپایی ، صادرات محصولات فولادی با ارزش افزوده بالاتر ، تنوع در روش های پرداخت ، حفظ کیفیت برتر محصولات و ثبت جهانی برند و لوگوی ذوب آهن اصفهان از جمله عوامل موثر در انتخاب این شرکت به عنوان صادرکننده نمونه است.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان کشورهایی همچون افغانستان ، عراق ، قطر ، امارات متحده عربی ، برمه ، تایلند ، اندونزی ، مصر ،  عمان ، انگلستان ، سودان ، بلژیک ، تایلند ، پاکستان ، کویت ، اردن ، ترکمنستان ، تاجیکستان و چند کشور دیگر را از جمله کشورهای هدف صادراتی این شرکت عنوان کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز