خبرگزاری کار ایران

سردار حسینی مطرح کرد:

دستیابی به امنیت پایدار با محوریت مردم، هدف اصلی پلیس البرز

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۷۵۲

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: دستیابی به امنیت پایدار با محوریت مردم، هدف اصلی پلیس استان البرز است.

به گزارش ایلنا، سردار سیدجعفر حسینی، اظهار داشت: امنیت مهمترین محصولی است که فرآیند تلاش همگانی بوده و همه افراد جامعه از آن بهره می برند و قدرت پلیس در گرو رضایت مردم است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم پلیس برقراری نظم و امنیت شهروندان است، تصریح کرد: تعامل و همکاری آحاد مختلف مردم با پلیس در انجام موفقیت آمیز این ماموریت خطیر نقش مهمی دارد.

سردار حسینی با بیان اینکه دستیابی به امنیت پایدار با محوریت مردم، هدف اصلی پلیس استان البرز است گفت: سازمان ناجا از سازمان‌های خدمتگزار است و این خدمتگزاری همیشه، خدمتگزاری بی‌منت بوده و هست.

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، گفت: در حوزه تعاملی پلیس و مردم، نظم و امنیت مطلوب و پایدار بدون مشارکت جدی و مسئولیت‌پذیری آحاد جامعه، محقق نخواهد شد.

این مقام انتظامی اجرای طرح های انتظامی و پاکسازی را در راستای افزایش احساس امنیت در سطح جامعه بسیار مؤثر عنوان کرد و اظهار داشت: با اجرای این طرح ها که در سایه همکاری و تعامل گسترده مردم اجرا می شود، محیط برای مجرمان و مخلان نظم و امنیت، بیش از پیش ناامن خواهد شد.

سردار حسینی خدمت به مردم را بالاترین خدمت بر شمرد و افزود: خدمت به مردم آن هم خدمت بدون منت و از روی عشق و علاقه و رضایت‌مندی، کاری بس بزرگ و مجاهدت در راه خداست و کارکنان ناجا هم باید از این فرصت نهایت بهره را ببرند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با همراهی و همدلی مردم نقش تاثیرگذار و کلیدی در پیشرفت جامعه دارد اظهار داشت: امنیت و آرامشی که با تعامل و همراهی مردم توسط پلیس تامین می‌شود ضامن شکوفایی اقتصادی، رونق چرخه بازار و ثمربخشی فعالیت‌ها و اقدامات در ابعاد مختلف است.

سردار حسینی گفت: پیشگیری از بروز رفتارهای مجرمانه، کاهش جرائم و افزایش رضایت‌مندی عمومی را از اهداف اجرای طرح‌های انتظامی برشمرد و از تعامل و همکاری بی‌دریغ مردم با پلیس در راستای انجام موفق مأموریت‌ها تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز