خبرگزاری کار ایران

جهانگیر شاهمرادی خبر داد:

امکان ایجاد هفت هزار فرصت شغلی در مجتمع صنفی-صنعتی شیخ‌آباد

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۰۱۸

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های اولیه امکان ایجاد هفت هزار فرصت شغلی در شهرک صنفی شیخ آباد وجود دارد، افزود: امروز با تدابیر و حمایت و همدلی مسئولان استان، بخش عمده ای از مشکلات این مجتمع، مرتفع شده است.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی امروز در مراسم افتتاح پست برق سه مگاوات و عقد قرارداد لوله‌کشی گاز مجتمع صنفی - صنعتی شیخ‌آباد، اظهار داشت: احساس امید و شادی امروز در این مجموعه موج می‌زند و با این رخداد، چراغی در زمینه اشتغال در البرز روشن می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وضعیت مجتمع صنفی - صنعتی شیخ‌آباد مدت‌هاست که دغدغه متولیان امر بوده، گفت: با استاندار درباره راه‌اندازی مجدد این مجتمع به‌منظور استقرار واحدهای صنفی گفتگوهای متعددی صورت گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های اولیه امکان ایجاد هفت هزار فرصت شغلی در این مجتمع وجود دارد افزود: در خصوص حجم سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در این مجتمع و روند انجام امورات، گزارش‌های کارشناسی لازم به مبادی ذیربط ارائه‌شده است.

شاهمرادی تاریخ آغاز به کار این مجتمع را سال 81 اعلام کرد و گفت: سال‌های اخیر این مجتمع با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود که موجب شد سرمایه‌های ارزشمندی به حالت راکد درآید اما امروز با این تدابیر و حمایت ها، بخش عمده ای از مشکلات مرتفع شده است.

وی با تأکید بر اینکه همدلی مسئولان استان باعث راه‌اندازی مجدد این مجتمع شده، بیان داشت: خوشبختانه قرارداد لوله‌کشی گاز مجتمع صنفی-صنعتی شیخ‌آباد آماده‌ شده همچنین زیرساخت‌های برق‌رسانی به این مجتمع با ایجاد پست سه مگاواتی فراهم‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تأکید کرد: با تأمین این زیرساخت‌ها بین 400 تا 500 کارگاه دیگر به این مجتمع صنفی-صنعتی افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بزودی رونق به این مجتمع صنفی باز می‌شود، گفت: با توجه به اینکه 45 درصد اشتغال استان البرز به حوزه صنعت مربوط می‌شود درنتیجه برای توسعه هرچه بیشتر این مجموعه و دیگر بخش‌های صنفی-صنعتی استان نیاز به همکاری بخش‌های خدماتی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز عنوان کرد: بخش دولتی برای حمایت از صنعت البرز سنگ تمام گذاشته اما بخش خصوصی هم باید هماهنگی، اتحاد و انسجام خود را در این خصوص داشته باشد تا توسعه بیشتر و ارائه خدمات مطلوبتتری حاصل شود.

گفتنی است، استاندار البرز، نماینده مردم کرج در مجلس، شهردار منتخب کلانشهر کرج، نائب‌رئیس شورای اسلامی کرج و رئیس اتاق اصناف البرز نیز از مجتمع صنفی-صنعتی شیخ‌آباد بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز