خبرگزاری کار ایران

نجفی تاکید کرد:

ایجاد اشتغال حتی برای یک نفر بسیار حائز اهمیت است/ رونق تولید و ایجاد اشتغال در البرز فارغ از اندیشه و جناح‌بندی

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۰۰۴

نماینده‌عالی دولت در استان البرز گفت: با پیگیری‌های مجدانه مجموعه استان، اکنون چراغ شهرک صنفی شیخ‌آباد روشن شده و سایر موانع نیز باید با همراهی سایر دستگاه‌ها و به‌خصوص شهرداری حل شود.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در شهرک صنفی شیخ آباد برگزار شد، با بیان اینکه برای احیا این شهرک با جدیت و حساسیت ویژه‌ای در جلسات حضور پیدا می‌کردم، افزود: پروژهای که امکان ایجاد اشتغال برای 7 هزار نفر را داشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال حتی برای یک نفر نیز در این شرایط خاص کشور بسیار حائز اهمیت است از این رو بر خود وظیفه می‌دانم در چنین روندی با اهتمام ویژه ای نظارت و پیگیری داشته باشم.

نجفی با بیان اینکه البرز در راستای ایجاد اشتغال و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی از برترین‌های کشور است، گفت: مردم و مسئولان مربوطه بر این امر آگاه هستند که آمارهای ارائه شده در حوزه های مختلف اعم از اشتغال و... از سامانه‌های معتبر کشور اتخاذ می شود.

وی افزود: با پیگیری‌های مجدانه مجموعه استان، اکنون چراغ شهرک صنفی شیخ‌آباد روشن شده و سایر موانع نیز باید با همراهی سایر دستگاه‌ها و به خصوص شهرداری حل شود.

استاندار البرز اضافه کرد: با راه اندازی این شهرک تنها اشتغال ایجاد نمی‌شود بلکه زندگی چند هزار انسان سامان می‌گیرد.

وی با اشاره به معضل بیکاری و تبعات غیرقابل جبران آن برای فرد و جامعه گفت: براساس موضوعات مربوط به شهرک صنفی شیخ‌آباد که حدود 15 سال بلاتکلیف بود را به جد پیگیری کرده و برای حل موانع تمهیدات لازم اندیشیده شد.

نجفی افزود: سال‌گذشته بیش از 53 هزار اشتغال در استان البرز ایجاد شد که با توجه به حجم بزرگ تقاضای کار به‌خصوص از سوی فارغ التحصیلان، این روند امسال نیز با جدیت دنبال می‌شود و تا کسب رضایت مردم ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین دغدغه های من درباره بلاتکلیفی سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در این شهرک بود چراکه این حجم از سرمایه بسیار به ویژه در این شرایط کشور بسیار ارزشمند است.

استاندار البرز گفت: فارغ از اندیشه‌ها و جناح‌بندی‌های مختلف، برای سرعت بخشی به قطار رونق تولید و اشتغال استان تلاش می‌کنیم.باید از فرصت‌ها بهره بگیریم و اتحادیه‌ها و صنف‌های مختلف با یکدیگر در نهایت همدلی و اتحاد این شهرک را سامان دهند چراکه اختلاف‌ها مانع تسریع در پیشبرد امور می‌شود. نباید با برخی اقدامات نسنجیده در راه اشتغال حدود 7 هزار نفر اختلال ایجاد شود.

وی گفت: درباره آب و گاز و پرونده قضایی این شهرک نیر باید تدابیر لازم اتخاذ شود.

احیای شهرک صنفی شیخ آباد مجدانه پیگیری شد

عزیز اکبریان، نماینده مردم کرج در مجلس در این نشست با اشاره به اهمیت ایجاد بسترهای اشتغال در شرایط کنونی کشور خاطرنشان کرد: این امر در استان البرز با جدیت دنبال می شود.

اکبریان افزود: مجموعه استان و به خصوص استاندار البرز مجدانه در راه احیا شهرک صنفی شیخ آباد پس از 15 سال بلاتکلیفی، با این ظرفیت عظیم اشتغالزایی اقدام کردند.

حمید کریمی، رییس اتاق اصناف البرز نیز در این نشست با قدردانی از پیگیری‌های استاندار البرز برای راه اندازی شهرک‌صنفی شیخ‌آباد، اظهار داشت: طی 15 سال چنین جدیتی برای راه‌اندازی این شهرک دیده نشده بود ولی استاندار البرز با بازدیدها و پیگیری‌های مستمر این روند را احیا کرد.

کریمی افزود: سرمایه بزرگی در این شهرک بلاتکلیف مانده بود از این رو با پیگیری‌های صورت گرفته و حضور در نشست های تخصصی این امر مهم و حیاتی پیگیری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز