خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

بازدید معاون استاندار از پروژه‌های سالن 6 هزار نفری کرج و استخر سرپوشیده فردیس

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۷۳۷

معاون استاندار البرز همراه مدیرکل ورزش و جوانان و معاون اداره کل از پروژه‌های سالن 6 هزار نفری کرج و استخر سرپوشیده فردیس، بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزیزالله شهبازی امروز در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه‌های سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب شهر کرج و استخر سرپوشیده فردیس، گفت: پیگیری‌های جدی و تجمیع امکانات استانی با این هدف که تا پایان سال بخش هایی از آن قابل استفاده شود در حال انجام است.

وی افزود: علی‌رغم وضعیت اقتصادی کشور، اجرای پروژه‌های ورزشی در شهرستان‌های کرج و فردیس به‌خوبی اجرا می‌شود.

شهبازی تصریح کرد: با حمایت وزارت ورزش و جوانان و پیگیری استانی، برخی پروژه‌های نیمه‌تمام سنوات گذشته در دهه فجر افتتاح خواهد شد. تعداد فضاهای ورزشی در استان نسبت به مهاجرپذیری و جمعیت البرز، اندک است و این در حالی است که جوانان، خواستار گسترش فضا و امکانات ورزشی هستند.

معاون استانداری البرز اظهار داشت: در تمام شهرستان‌های استان با هدف ایجاد شرایط مطلوب، تامین فضای ورزشی، گسترش ورزش همگانی و توسعه 48 هیات ورزشی استانی، دنبال می‌شود.

شهبازی با تاکید بر اینکه ساخت امکانات ورزشی جانبازان و معلولان، پیگیری شود، قول داد در حوزه تامین ورزش همگانی از امکانات استانی استفاده خواهیم کرد.

تاثیر گرانی دلار بر تکمیل پروژه‌های ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ضمن همراهی در این بازدید گفت: برای ورزشگاه انقلاب کرج است تاکنون بالغ بر 250 میلیارد ریال، هزینه شده و برای اتمام آن، 200 میلیارد ریال اعتبار، مورد نیاز است.اجرای احداث سقف این پروژه یکی از مهمترین بخش‌های ورزشگاه است که با تکمیل آن، پیشرفت فیزیکی مجموعه به 82 درصد خواهد رسید.

امیر غفرانی تصریح کرد: تخصیص اعتبار پروژه تا قبل از گران‌شدن دلار، مبلغ 300 میلیارد ریال، برآورد شده بود که با افزایش قیمت چند ماه اخیر، اعتبار بیشتری در این بخش مورد نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: پروژه به‌سرعت قابل ملاحظه در حال اجرا است و در صورت تخصیص اعتبار لازم بهره برداری از آن تا موعد مقرر یعنی دهه فجر آینده، میسر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز