خبرگزاری کار ایران

یادداشت/

ارتقا مدیرکل بعد از حواشی خون‌گیری از دانش‌آموزان قزوینی!

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۶۶۳

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بعد از حواشی خونگیری در مدرسه دخترانه سماء تاکستان، به استان البرز عزیمت کرد.

موضوع جابه‌جایی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین که از سه ماه پیش در محافل سیاسی و اجتماعی استان مطرح بود، اکنون بعد از حواشی خونگیری دانش آموزان مدرسه تاکستان، ابعاد تازه‌ای به خود گرفت.

ماجرای خونگیری از دانش آموزان به حدی اذهان عمومی را مخدوش ساخت که ضرورت یک نظارت کافی و بازرسی از این سازمان احساس می‌شد، اما در کمال تعجب و بدون پاسخگویی در این رابطه، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان تودیع و به سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز منصوب شد.

هنوز در بین افکار عمومی سئوالات بی‌پاسخ فراوانی به جای مانده که چرا هیچ مسئولی از دل این اداره کل، توضیح شفاف و پاسخ درخور توجهی به شهروندان ارائه نداده است.

برخی از فعالان اجتماعی معتقدند این جابه‌جایی یک نوع فرار به جلو تلقی می‌شود تا حجم سنگین افکار عمومی روی این اداره کل کاهش یابد.

با این حال یک فعال معدنی اجتماعی معتقد است، از نظر حقوق شهروندی، اولویت بر این بود تا «سالار قاسمی» از طریق پورتال این اداره کل یا به وسیله بهره‌مندی از رسانه‌های جمعی بتواند به منظور تسکین آلام اولیا دانش آموزان گام بردارد اما به نظر می رسد پست سازمانی نسبت به حقوق شهروندی ارجحیت دارد.

جمعی از فعالان مدنی از مسئولان استان قزوین گله‌مند هستند که چرا هیچ عذرخواهی رسمی از سوی این اداره کل صورت نگرفته است و خواهان یک اقدام درخور توجه در راستای اعتلای حقوق شهروندی هستند.

به هرحال روز پیوند اولیا و مربیان نیز پشت سرگذاشته شد، اما هیچ مقامی حاضر به پاسخگویی نشد.

 سید مصطفی جعفری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز