خبرگزاری کار ایران

دادستان شیراز خبرداد:

کیفرخواست عاملان پرونده نصب بنر سربازان رژیم صهیونیستی صادر شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۶۰۰

دادستان شیراز گفت: کیفرخواست برای عاملان پرونده نصب بنر سربازان رژیم صهیونیستی صادر شد.

به گزارش ایلنا، علی صالحی با اشاره به صدور کیفرخواست برای عاملان پرونده نصب بنر سربازان رژیم صهیونیستی گفت: پس از انتشار این مطلب در فضای مجازی و توهین انجام شده پرونده‌ای در دادسرای شیراز تشکیل و تحقیقات در این رابطه آغاز شد.

وی از دستگیری دو نفر دیگر از دست اندرکاران طراحی این بنر خبر داد و گفت: پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز با نظارت مستقیم دادستان در شعبه ویژه بازپرسی رسیدگی شد.
 
دادستان شیراز تصریح کرد: با توجه به مطرح شدن این موضوع به دستور بازپرس پرونده چهار نفر از عوامل مرتبط با این موضوع بازداشت شدند و تحقیقات از آنها انجام شد.
 
وی با اشاره به اینکه با مرتکبان در چارچوب قانون و با قاطعیت برخورد خواهد شد، بیان کرد: این پرونده پس از تکمیل تحقیقات با صدور کیفرخواست برای متهمان به اتهام تبلیغ علیه نظام به دادگاه ارسال شد.
 
صالحی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون ضرب و جرح یک مدیر و معلم مدرسه در یکی از مناطق شیراز نیز گفت: این پرونده در دادسرای شیراز در دست رسیدگی است و متهمان آن در همان ساعات اولیه بازداشت شدند.
 
این مقام قضایی در استان فارس، اتهامات این افراد را ایراد ضرب و جرح عمدی، تخریب عمدی، اخلال در نظم، توهین و تمرد نسبت به مأمورین دولت حین انجام و ظیفه برشمرد و افزود: طی چند روز آینده قرار نهایی پرونده صادرخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز