خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره استاندارد عسلویه خبرداد:

آشنایی کودکان عسلویه با مفاهیم استاندارد/ توزیع بسته‌های فرهنگی به نوآموزان

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۵۴۵

سرپرست اداره استاندارد شهرستان عسلویه گفت: کودکان دبستانی و پیش‌دبستانی این شهرستان با مفاهیم و فرهنگ استاندارد آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حامد بهرامی با اعلام این خبر گفت: فرهنگ و آشنایی با مفاهیم استاندارد باید از سنین پایه و کودکی آغاز شود.

وی که با حضور در دبستان و پیش‌دبستان کودک فردا و پیش‌دبستانی و دنیای بازی نگار عسلویه به آموزش مفاهیم استانداردسازی و اهمیت آن در جامعه و زندگی روزمره پرداخت، گفت: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد، دانش‌آموزان در شهرستان عسلویه با مباحث و اهمیت آن و لزوم توجه به فرهنگ استاندارد آشنا شدند و بسته‌های فرهنگی و آموزشی شامل دفترچه، خودکار، در بین دانش‌آموزان توزیع شد.

بهرامی گفت: در همین راستا در پایان سئوالاتی از دانش‌آموزان پرسیده و در نهایت هدایایی به آنان اهدا شد.

بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه آشنایی با فرهنگ استاندارد نقش کلیدی و موثری در ایمنی و سلامتی کودکان و نوجوانان دارد، گفت: علامت استاندارد زمینه‌ای برای اطمینان افراد از کیفیت محصولات مصرفی به لحاظ بهداشتی و سلامت دارد.

وی از دانش‌آموزان خواست هنگام خرید کالا به نشان استاندارد و تاریخ تولید، انقضا و محل تولید توجه کنند.

سرپرست اداره استاندارد عسلویه عنوان کرد: باید مدارس از همان دوره ابتدایی نسبت به ترویج فرهنگ استاندارد در بین دانش‌آموزان اهتمام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز