خبرگزاری کار ایران

سرهنگ سلیمانی خبر داد:

کشف 98 کیلوگرم تریاک در کیان‌مهر کرج/ 2 سوداگر مرگ دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۲۸۱

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از کشف 98 کیلوگرم تریاک از یک انباری در خانه‌ای در کیان‌مهر کرج و دستگیری 2 نفر سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی سلیمانی در تشریح این خبر گفت: در پی رصد اطلاعاتی بر روی باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نظر آباد مطلع شدند که اخیرا یک محموله مواد مخدر برای فروش از این شهرستان به منطقه کیانمهر کرج منتقل شده است .

سرهنگ سلیمانی افزود: ماموران این پلیس بلافاصله وارد عمل شده و پس از شناسایی محل دپوی مواد و اعزام به محل مورد نظر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز موفق به دستگیری 2 نفر شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از انبار مقدار 98 کیلوگرم تریاک از انباری منزل متهمان کشف کرده و در این رابطه یک‌دستگاه خودرو پژو پارس قاچاقچیان توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با اشاره به اینکه سوء‌مصرف مواد مخدر به عنوان آسیب اجتماعی است که رواج آن در جامعه بنیان‌هاى روحى، روانى، اخلاقى و اجتماعى خانواده و اجتماع را متزلزل مى‌کند، گفت: اعتیاد به مواد مخدر منجر به رفتارهاى آسیب‌زا در جامعه شده و ذهن‌های خلاق جامعه را که باید در خدمت پیشرفت و شکوفایی جامعه باشند به نیروهایی وابسته و بیمار تبدیل خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز