خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان کرج خبرداد:

سارق سرقت نافرجام طلافروشی حصارک دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۲۳۳

فرمانده انتظامی شهرستان کرج، گفت: فردی که شامگاه روز گذشته قصد سرقت از یک طلافروشی در حصارک کرج را داشت، طی یک عملیات نافرجام متواری و در کمتر از یک ساعت از سوی ماموران انتظامی دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسنعلی فیروزخواه با اعلام این خبر گفت: در ساعت 20:30 شب گذشته در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه نافرجام طلافروشی در منطقه حصارک کرج، بلافاصله ماموران کلانتری 16 کلانتری حصارک به همراه ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان جهت بررسی موضوع به محل سرقت اعزام شدند .

وی افزود : در بررسی های مقدماتی ماموران مشخص شد که جوانی 28 ساله با ظاهری آراسته و به همراه یک کیف دستی به طلا فروشی مراجعه و پس از رد و بدل شدن گفت و گوهای معمولی بین آن دو نفر و جلب اعتماد وی ، از فرصت ایجاد شده استفاده کرده و خطاب به صاحب طلافروشی که "خونسرد باش من مامور هستم اگر هر پلیسی پایش به اینجا برسد تو را می‌کشم" او را تهدید به جمع آوری طلاها می کند .

این مقام انتظامی افزود: صاحب طلافروشی بدون توجه به تهدیدات سارق ، آژیر خطر را به صدا در آورده که در این حین سارق که قصد تیراندازی به سمت طلافروش را داشت با شنیدن صدای آژیر اقدام به فرار کرد .

سرهنگ فیروزخواه گفت : بلافاصله موضوع به تمام واحدهای گشتی اعلام و با تلاش ماموران متهم در کمتر از یک ساعت دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز