خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب بم خبرداد:

محموله ۱۹ میلیاردی مرفین در بم متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۱۹۵

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم از انهدام یکی از باند‌های قاچاق مسلحانه محموله‌های کلان مواد مخدر مرفین در شرق استان خبر داد و گفت: ضربه به باند‌های کلان مواد مخدر با قوت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایلنا،  محمد ضیاالدینی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم گفت: شامگاه گذشته طی دو عملیات صورت گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان بم، در مجموع ۶۱۲ کیلو و ۸۰۰ گرم مرفین، ۲۱۲ کیلوگرم تریاک و ۶۹ کیلو و ۳۰۰ گرم کشف و ضبط شده است.
 
وی ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده را بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، مشخص شد اعضای باند قاچاق بین المللی مواد مخدر قصد انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر را از پهنای جغرافیایی استان کرمان را دارند.
 
ضیاالدینی افزود: بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و ماموران اداره اطلاعات شرق استان کرمان قرار گرفت و دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و انهدام باند مذکور صادر شد.
 
دادستان بم گفت: سرانجام شامگاه گذشته افسران اطلاعاتی موفق شدند در دو نقطه مختلف باند مذکور را مورد ضربه قرار دهند و در این عملیات علاوه بر کشف مواد فوق، مقادیر لوازم و تجهیزات لجستیکی از قبیل: یک دستگاه کامیونت و یک خودروی پروژه ۴۰۵ توقیف شده است.
 
وی افزود: در بخشی از این عملیات، سوداگران مرگ سعی داشتند در پوشش تاکسی و از مسیر‌های اصلی و فرعی محموله مواد مخدر را به سایر نقاط کشور منتقل کنند که طی یک تعقیب و گریز مسلحانه و با هوشیاری ماموران امنیتی موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.
 
دادستان بم گفت: بازرسی از دستگاه کامیونت سایپا دیزل نیز مقدار ۶۱۲ کیلو و ۸۰۰ گرم مرفین که به طرز ماهرانه‌ای توسط اعضای باند در سقف کانتین خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.
 
ضیاالدینی، دادستان شهرستان بم در پایان از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان‌های شرقی استان کرمان قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز