خبرگزاری کار ایران

اتقیایی مطرح کرد:

برنامه‌ریزی برای برقرای مسیرهای پروازی جدید در فرودگاه پیام

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۸۱۰

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام از برنامه‌ریزی برای برقراری پروازهای جدید در مسیرهای مشهد، کیش، کرمانشاه و ایلام خبر داد.

به گزارش ایلنا، منوچهر اتقیایی امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: استقبال از پروازهای مسافری فرودگاه پیام از سوی مردم افزایش چشمگیری پیدا کرده و تقاضای برقراری مسیرهای جدید بسیار زیاد شده است.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین حسینی گفت: فرودگاه پیام با امکانات خوب موجود امکان ارائه خدمات به پروازهای بین‌المللی در مسیر نجف اشرف را دارا است و این موضوع به اطلاع مراجع ذی‌ربط رسیده است. هرچند فرصت کمی برای برنامه‌ریزی این پروازها وجود دارد. در حال حاضر برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران اباعبدالله‌الحسین در حال رایزنی برای برقراری پرواز فوق‌العاده در مسیر کرمانشاه و ایلام هستیم و امیدواریم چند پرواز در این مسیرها دایر کنیم تا سهمی در خدمت به زائران داشته باشیم.

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی با اشاره به انجام منظم پروازهای مسیر مشهد گفت: پروازهای مسیر کرج – مشهد و بلعکس از فرودگاه پیام روزهای چهارشنبه و جمعه به‌صورت منظم و با استقبال مردم در حال انجام است و ان‌شاالله آبان‌ماه حداقل دو پرواز دیگر در این مسیر در سایر روزها برقرار می‌گردد تا مردم استان البرز گزینه‌های بیشتری برای سفر به مشهد مقدس در اختیار داشته باشند.

اتقیایی در پاسخ به سوالی درباره زمان برقراری پرواز در مسیر کیش و سایر مسیرها گفت: متقاضی زیادی برای برقراری پرواز در مسیر کیش وجود دارد که با مذاکرات صورت گرفته ان‌شاالله هواپیمایی(کیش‌ایر) قول داده آبان‌ماه به‌طور حتم این پرواز را دو روز در هفته از کرج به کیش برقرار کند. برای سایر مسیرهای پر متقاضی مثل اهواز و بندرعباس نیز در حال مذاکره هستیم و زمان دقیق برقراری این پروازها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز