خبرگزاری کار ایران

شفقی اعلام کرد:

کنترل کیفی بیش از هزار قلم مواد غذایی در بازار کرج

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۳۲۶

فرماندار ویژه کرج از صدور مجوز گواهینامه استاندارد آسانسور در ۹ ماه اخیر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیروس شفقی ضمن گرامیداشت 22 مهرماه روز جهانی استاندارد، اهمیت نقش کنترل کیفی در تولیدات را مورد اشاره قرار داد و گفت: تأمین سلامت اقلام مصرفی مردم مهمترین اصل به‌شمار می‌رود و به‌همین منظور نیز «طاها» طرح اجرای هماهنگ استاندارد، در سطح کرج آغاز شده است.

وی افزود: در جریان اجرای این طرح، کالاهای اساسی مردم که در مراکز عرضه مواد غذایی و... تولید می‌شود، توسط بازرسان سازمان ملی استاندارد مورد سنجش و کنترل کیفی قرار می‌گیرد. 
 
فرماندار کرج گفت: در 6 ماهه اخیر 3 هزار و 280 مورد از کالاهای اساسی که در بازار تولید شده نمونه‌برداری و مورد کنترل کیفی قرار گرفته‌اند که از این رقم هزار و 255 تولید مواد غذایی بوده است.
 
شفقی افزود: در 9 ماه اخیر نیز برای 350 آسانسور در شهرستان کرج گواهینامه استاندارد صادر شده که خود بسترساز امنیت مردم در استفاده از بالابرها به‌شمار می‌رود. 
 
وی در پایان با آرزوی موفقیت بیشتر برای تلاشگران عرصه استاندارد افزود: این بازرسی‌های کیفی تا جایگاه‌های سوخت هم گسترش داشته و تا امروز ۵۳۲ نازل سوخت در جایگاه‌های سطح استان توسط کارشناسان استاندارد مورد کنترل کیفی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز