خبرگزاری کار ایران

سردار طاهری خبر داد:

شناسایی و انهدام باند بزرگ مواد مخدر در ایرانشهر/ کشته‌شدن ۲ قاچاقچی در درگیری

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۵۳۷

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت ۲ قاچاقچی مسلح، دستگیری ۴ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۶۶۳ کیلوگرم مواد افیونی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار احمد طاهری در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: یگان‌های عملیاتی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان یک باند بزرگ که به‌صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه‌جایی محموله سنگین مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی پلیس با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را در حال جابه‌جایی مواد مخدر با ۲ دستگاه پژو‌پارس و ۴۰۵ در محدوده ایرانشهر شناسایی کرده و تحت‌نظر قرار دادند. افسران زبده به‌محض ورود خودروی پژوپارس به منزلی در عملیاتی منسجم با رعایت مسائل امنیتی در اقدامی ضربتی وارد عمل شده و ۲ سوداگر مرگ را دستگیر کردند. در بازرسی از این منزل ۵۲۳ کیلوگرم تریاک، یک‌قبضه اسلحه کلاش و ۵۰ فشنگ جنگی کشف شدو در همین راستا تیمی دیگر از ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر که همزمان پژو ۴۰۵ را تحت تعقیب قرار داده بودند پس از خارج شدن از شهر به راننده آن با علائم هشدار دهنده دستور ایست دادند که سرنشین خودرو به سمت عوامل انتظامی تیراندازی کرد.

سردار طاهری ادامه داد: در یک درگیری مسلحانه خودروی ۴۰۵ متوقف و در بازرسی از آن ۹۹۸ کیلوگرم تریاک و ۴۱ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش، یک‌قبضه اسلحه کلاش،۴ تیغه خشاب و ۶۸ تیر جنگی کشف شد.

وی به عملیات دیگر پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان «سیب و سوران» اشاره کرد و گفت: ظهر روز گذشته جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر با شناسایی یک باند قاچاق مواد افیونی در روستای «سیب» با آنان درگیر شدند. در این عملیات که ساعتی طول کشید ۲ تن از سوداگران مرگ به هلاکت رسیدند و ستوان دوم مرتضی کارچانی مجروح و پس از انتقال به بیمارستان رازی سراوان به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف ۱۰۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک، ۲ قبضه سلاح کلاش، ۲ تیغه خشاب و مقادیری مهمات از ۲ خودروی قاچاقچیان در این عملیات خاطرنشان کرد: تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند قاچاق ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز