خبرگزاری کار ایران

سرهنگ گودرزی خبر داد:

همیاری 230 دهیار با پلیس‌راه البرز/ کسب رتبه برتر روستایی با همیاری دهیاران

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۳۱۴

رئیس پلیس راه البرز گفت: با همیاری دهیاران در سه سال گذشته حتی یک نفر تلفات جانی در تصادفات روستایی گزارش نشده و طی این سه سال استان البرز رتبه برتری کشور را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز در جمع خبرنگاران، گفت: امروز جلسه ای به مناسبت تجلیل از راهوران محله برگزار شده که با توجه به اهمیت تردد روستایی استان البرز، صورت گرفت. 

وی افزود: با توجه به 332 روستا در استان البرز و 262 روستای بالای 20 خانوار، 230 دهیار همراه پلیس راه مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: این برنامه طبق سنوات گذشته در هفته ناجا برای افرادی که در راههای روستایی استان البرز کمک و همکاری داشتند، برگزار و تجلیل و بیعتی انجام شد که در آینده نیز همکاری ادامه داشته باشد.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: به لطف خدا با توجه به این همیاری در سه سال گذشته حتی یک نفر تلفات جانی در تصادفات روستایی گزارش نشده و طی این سه سال استان البرز رتبه برتری کشور را نیز بدست آورد.

رئیس پلیس راه البرز اضافه کرد: اعتباری در حوزه روستایی در بحث خط کشی، تابلو و جدول گذاری به دهیاران تخصیص داده شده که با نظر پلیس تنها در محدوده روستا و بدون برون کاری، نسبت به ساماندهی راههای داخلی خود اقدام کنند.

سرهنگ گودرزی با عنوان اینکه دهیاران بدون ادعا پای کار هستند، گفت: در همین راستا با حضور پلیس راه، ضمن تحویل تجهیزات پلیس به دهیاران و دانش آموزان که به عنوان پلیس مدرسه، همیاری می کنند در صدد آموزش لازم هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز