خبرگزاری کار ایران

سردار قنبری خبر داد:

شهادت مامور مبارزه با مواد مخدر سیب و سوران در درگیری با قاچاقچیان

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۹۸۲

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان «سیب و سوران» در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر گفت: صبح امروز ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان سیب و سوران با انجام یک سری تحقیقات گسترده اطلاعاتی به خبری مبنی بر جابجایی محموله مواد افیونی با ۲ دستگاه خودرو وانت و پژو ۴۰۵ از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان دست یافتند.

وی افزود: در این راستا پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران با شناسایی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان، ظهر امروز سوداگران مرگ را در روستای «سیب» شناسایی و با آنان درگیر شدند.

سردار قنبری تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه، که ۲ تن از سوداگران مرگ به هلاکت رسیدند؛ ستوان دوم «مرتضی کارچانی»، مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران مجروح و پس از انتقال به بیمارستان «رازی» شهر سراوان با وجود تلاش تیم های پزشکی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در این عملیات مقادیری مواد مخدر و ۲ قبضه سلاح به همراه خشاب و مهمات مربوطه از خودرو قاچاقچیان کشف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز