خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

استان اردبیل جزو پنج استان تولید کننده تیرآهن قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۷۴۹

استاندار اردبیل گفت: با تکمیل کارخانه فولاد نوردسپهر سبلان، استان اردبیل جزو پنج استان تولید کننده تیرآهن کشور قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در بازدید از کارخانه فولاد سپهر سبلان گفت: کارخانه ذوب آهن استان سالانه ۱۲۰ هزار تن شمش فولاد تولید می‌کند که تا پایان امسال با اجرای برنامه‌های توسعه‌ای به ۱۷۰ هزار تن افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: با توسعه کارخانه فولاد سپهر سبلان ۵۰ نفر اشتغالزایی جدید نیز به مجموعه اشتغال این واحد تولیدی افزوده می شود.

بهنام‌جو با بیان اینکه برای حل مشکلات و موانع تولید این واحد تولیدی از جمله تامین برق صنعتی پیگیری‌های لازم انجام می‌گیرد از اجرای فاز دوم این کارخانه با عنوان نوردسپهر سبلان با اشتغالزایی جدید ۳۰۰ نفر خبر داد و گفت : خرید زمین و برخی اقدامات اولیه برای اجرای فاز دوم انجام گرفته است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه با اجرای این پروژه سالانه ۲۰۰ هزار تن تیرآهن تولید می‌شود و استان اردبیل جز چند استان تولیدکننده تیرآهن کشور قرار می گیرد ، افزود:برای اجرای این پروژه ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه نیاز است که حدود ۷۰ درصد را دولت در قالب تسهیلات بانکی تامین می کند.

وی اضافه کرد: کارخانه فولاد سپهر سبلان جزء واحدهای موفق استان است و در سفر آتی رئیس جمهور به استان ، تامین تسهیلات این کارخانه از موارد مطروحه و مصوب تامین تسهیلات از محل سفر ریاست جمهوری خواهد بود.

بهنام جو ابراز امیدواری کرد: با تزریق به موقع تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری بخش خصوصی تا دو سال آینده شاهد تکمیل و بهره‌برداری از فاز دوم کارخانه سپهر سبلان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز