خبرگزاری کار ایران

سردار حسینی خبر داد:

دستگیری کلاهبردار 150 میلیاردی با کمک اینترپل

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۵۲۹

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری کلاهبردار تحت تعقیب پلیس اینترپل خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار سید جعفر حسینی گفت: در پی مراجعه شماری از شهروندان به پلیس آگاهی البرز و اعلام شکایت از فردی که با پیش‌فروش آپارتمان‌هایی که به چندین نفر فروخته شده از آنها کلاهبرداری کرده، با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری پرونده در دستور کار مأموران اداره جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی درباره نحوه فعالیت متهم گفت: نامبرده با توجه به آشنایی که با مال‌باختگان داشت اعتماد آنها را جلب کرده و در ازای صدور قولنامه رسمی مبنی بر پیش‌فروش آپارتمان‌های در حال ساخت و تعهد تحویل پس از اتمام ساختمان، میلیون‌ها تومان وجه نقد از آنها کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی افزود: پس از مدتی با پیگیری خریداران برای تحویل واحدهای مورد نظر، آنها متوجه می‌شوند هر کدام از واحدها به بیش از یک‌نفر فروخته شده و فروشنده نیز متواری است.

حسینی ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی دریافتند که متهم از کشور خارج شده که بلافاصله موضوع از طریق پلیس اینترپل پیگیری و مشخصات نامبرده به همه کشورهای عضو ارسال شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز یادآور شد: در نهایت متهم متواری شهریورماه پس از بازگشت به کشور در فرودگاه دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی استان البرز به جرم خود مبنی بر 150 میلیارد ریال کلاهبرداری و فروش هر واحد آپارتمان به چند نفر و در مجموع به 160 نفر با همکاری بنگاه‌های معاملات ملکی اعتراف و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز