خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی خبرداد :

آزادی گروگان زندانی شده در غار نقطه صفر مرزی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۳۶۰

سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت : گروگانی که در نقطه صفر مرزی و در غاری زندانی شده بود با تلاش ماموران آزاد شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ابراهیم قربان‌زاده درجمع خبرنگاران گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی از طریق مرکز فوریت‌های پلیس از ربوده شدن یک مرد ۲۷ ساله توسط ۴ سرنشین یک دستگاه خودرو پژو پارس در یکی از مناطق شهر تربت‌جام مطلع شدند.

وی افزود: با به دست آمدن این سرنخ، رسیدگی به پرونده آغاز و یگان‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس در تحقیقات تخصصی دریافتند، متهمان پس از آدم‌ربایی از منطقه متواری و در نقطه صفر مرزی مخفی شده‌اند.

سرپرست انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به حساسیت‌های ویژه و اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، کارآگاهان از قصد اخاذی یک میلیون دلاری گروگانگیران آگاه شدند.

قربان‌زاده ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی نامحسوس، متهمان را شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی در ۲ عملیات غافلگیرانه هر ۴ متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: متهمان در بازجویی‌های انجام شده، قصد خود از آدم‌ربایی را اخاذی بیان کرده و به انتقال فرد ربوده شده به نقطه صفر مرزی و نگهداری وی در غار اعتراف کردند که ماموران با اعزام به منطقه، فرد ربوده شده را آزاد کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز