خبرگزاری کار ایران

اولین نشست کمیسیون ارتقا امنیت اجتماعی استان البرز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۳۵۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، گفت: شناخت تهدیدها و فرصت‌ها و آسیب‌شناسی جامعه و برقراری امنیت پایدار در جامعه از اهداف مهم کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی است.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در اولین نشست کمیسیون ارتقا امنیت اجتماعی استان که صبح امروز در حوزه معاونت استاندار برگزار شد با برشمردن برخی از طرح ها و محورهای ارتقا امنیت اجتماعی در جامعه گفت: برگزاری جلسات و نشست ها و برنامه ریزی درست و اطلاع رسانی و آموزش در این زمینه می تواند از بروز ناهنجاری های اجتماعی و عمومی در سطح جامعه جلوگیری کند.

رئیس کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی استان در ادامه گفت: ارتقا امنیت اجتماعی و عمومی جامعه از مهمترین اهداف و دغدغه های مقام معظم رهبری و دولت است که باید با همفکری و هم اندیشی گام عملی برداشته شود. 

وی خاطرنشان کرد: وجود ناهنجاری‌های اجتماعی خدشه به روح و روان مردم وارد می کند بنابراین شناخت و معرفی مصادیق آن به جامعه ضروری است.

شهبازی با اشاره به اینکه ریاست این کمیسیون در شهرستان ها به عهده فرمانداران است، بیان داشت: جلسات این کمیسیون باید به صورت ماهانه در شهرستان های استان برگزار شده و اعضا حضوری فعال در جلسات داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، با بیان اینکه ارتقای امنیت اجتماعی و عمومی جامعه از مهم‌ترین اهداف و دغدغه های دولت است، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی ناهنجاری های مربوط به حوزه خود را شناسایی کرده و پیشنهادات و نقطه نظرات خود را برای اولویت بندی حداکثر تاقبل از جلسه آینده به دبیرخانه این کمیسیون اعلام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز