خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان خبرداد:

آغاز بیمه صنعتگران صنایع دستی در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۷۷۷

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان هرمزگان گفت: تمام صنعتگران صنایع دستی می‌توانند در صندوق بیمه عشایر و روستاییان نام نویسی کنند.

به گزارش‌ایلنا، محمدعلی دشوارگر گفت: این افراد باید کارت مهارت و عضویت از سازمان میراث فرهنگی داشته باشند تا بتوانند از مزایای بیمه عشایر و روستاییان استان بهره‌مند شوند.

وی گفت: تمام صنعتگران صنایع دستی به شرط شاغل‌نبودن و با دریافت معرفینامه، درصندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر بیمه می‌شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان افزود: متقاضیان بر اساس میزان درآمد، حق عضویت در این صندوق بیمه را پرداخت، و از مزایای بازنشستگی و از کار افتادگی بهره‌مند می‌شوند.

دشوارگر گفت: فعالان صنایع دستی برای دریافت معرفینامه در بندرعباس به معاونت صنایع دستی و در شهرستان‌ها به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مراجعه کنند.

بازنشستگی، از کار افتادگی کلی و بازماندگان از مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان است. در هرمزگان بیش از ۶۵ هزار صنعتگر در زمینه صنایع دستی فعالند که از این شمار حدود هزار و ۶۰۰ نفر از مزایای بیمه بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز