خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان مشگین شهر:

4 منطقه نمونه گردشگری مشگین شهر آماده سرمایه گذاری است

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۵۹۱

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: چهار منطقه نمونه مشگین شهر آماده سرمایه گذاری است.

به گزارش ایلنا، ایمانعلی ایمانی با اعلام این خبر تصریح کرد: اراضی قره درویش، میرک، پارک جنگلی و گردولی جزو مناطق نمونه گردشگری شهرستان و آماده سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

وی اضافه کرد: تمامی مناطق ظرفیت بالقوه در زمینه های تاریخی، طبیعی و فرهنگی داشته و ایجاد تاسیسات گردشگری منجر به رونق حضور و ماندگاری گردشگران در این مناطق خواهد شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر متذکر شد: در این مناطق می‌توان انواع خدمات رفاهی، تفریحی از جمله مرکز خرید، دهکده سلامت، تله کابین، مراکز اقامتی، رستوران، شهربازی، پارک آبی، تاسیسات ورزش های زمستانی و مراکز بهداشتی و درمانی راه اندازی کرد.

ایمانی ادامه داد: توسعه و رونق مناطق نمونه گردشگری نسبت به سایر مناطق اولویت داشته و از سرمایه گذاری بخش خصوصی در این راستا حمایت می شود.

وی با بیان اینکه اداره میراث فرهنگی شهرستان مشگین شهر زیرساخت های مناطق را تامین می‌کند، اضافه کرد: حاضر به ارائه ظرفیت ها و معرفی پتانسیل های مناطق به سرمایه گذاران هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز