خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان عنوان کرد:

هفته ناجا فرصتی برای ارائه عملکرد پلیس مقتدر

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۵۵۶

فرمانده انتظامی البرز در مراسم صبحگاه مشترک، هفته نیروی انتظامی را فرصت مناسبی در ارائه عملکرد و ارتباط با آحاد مردم دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان، صبح امروز همزمان با دومین روز از هفته نیروی انتظامی، ضمن تبریک هفته ناجا، گفت: روز نیروی انتظامی با تصویب مقام معظم رهبری در مهر ماه با هدف ارائه عملکرد و دستاوردهای یک ساله ناجا برگزار می‌شود.

وی افزود: هفته نیروی انتظامی از صبح دیروز با برگزاری پیاده روی خانواده های پرسنل نیرو همراه با آحاد مردم، آغاز شد و با دیدار نماینده ولی فقیه در البرز و شرکت در نماز جمعه، ادامه پیدا کرد.

سردار محمدیان با عنوان اینکه یکی از اهداف این هفته، ارتباط با آحاد مردم است، اضافه کرد: پلیس مقتدر، امین مردم بوده و شهروندان باید به این نیرو، اعتماد کامل داشته باشند. 

فرمانده انتظامی استان البرز، عملکرد ناجا را قابل توجه توصیف کرد و گفت که تمام تلاش و همت این نیرو در راستای حفظ آرامش و ثبات امنیت، انجام می شود.

گفتنی است این مراسم با حضور استاندار البرز، فرمانده سپاه استان، فرماندار ویژه شهرستان کرج، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی استان برگزار شد.

در پایان این مراسم از چند تن از فرماندهان مشغول به خدمت و بازنشسته استانی، تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز