خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی قائمشهر در مازندران خبرداد:

دستگیری والدین کودک‌کش در قائمشهر

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۳۱۸

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قائمشهر در استان مازندران گفت: علت مرگ یک دختر چهار ساله در این شهرستان کودک آزاری بوده و پدر و مادر این کودک به عنوان متهمان اصلی دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایلنا، مرگ این کودک بی دفاع روز (چهارشنبه) رخ داد و پزشکی قانونی مازندران هم علت مرگ را ضرب و شتم اعلام کرده است.
 
سرهنگ محمد ولی مرادی  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قائمشهر در این باره گفت: بازجویی از متهمان در حال انجام است و جزئیات بیشتر پس از پیشرفت قضایی پرونده در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.
 
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران نیز گفت: یک گروه از کارشناسان پزشکی قانونی شهرستان قائمشهر که برای پی‌گیری و علت مرگ به منطقه اعزام شده بودند، کودک آزاری را تایید کردند.
 
 علی عباسی افزود: اگر چه بررسی اولیه جسد این کودک نشان داد که کودک آزاری صورت گرفته ، ولی روز گذشته به دستور مقام قضایی جنازه برای تعیین علت اصلی مرگ و انجام آزمایشات لازم تخصصی به سردخانه پزشکی قانونی قائمشهر انتقال یافت.
 
کارشناسان پزشکی قانونی سرانجام  پس از  معاینات مختلف مرگ ناشی از کودک آزاری را تایید کردند.
 
عباسی گفت: پرونده برای رسیدگی به دادگستری استان مازندران ارسال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز