خبرگزاری کار ایران

قانبیلی عنوان کرد:

تخلف فرمانداری‌ها بر نحوه هزینه کرد بودجه روستاها‌

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۶۶۸

نماینده پردیس در شورای عالی استان‌ها گفت: هیچگاه بر نحوه هزینه کرد بودجه پرداختی به فرمانداری ها نظارت نمی شود.

به گزارش ایلنا، محمد قانبیلی عضو شورای شهرستان پردیس در یازدهمین جلسه شورای استان تهران با اشاره به ماده ۸۸ قانون شوراها گفت: پیش از تصویب بودجه کشور باید شورای عالی استان ها درخصوص آن نظر دهد.

وی با اشاره به اینکه درخصوص حواشی ۱۳ عضو شورای شهر بزرگنمایی شده است، گفت: باید تعداد کل شوراها مطرح می شد همچنین باید مطرح می شد این تخلفات طی ۵ سال رخ داده است.

قانبیلی افزود: ۲ نفر از افراد به دلیل جعل مدرک تحصیلی با مشکل مواجه شده اند. ریشه این مشکل استانداری است و باید پیش از اینکه عضو شورا بر مسند بنشیند بررسی های لازم صورت می‌گرفت.

وی خطاب به نماینده استانداری گفت: تاکنون چند نفر از بدنه استانداری را به هیات حل اختلاف فرستادید، نباید با شوراها مغرضانه برخورد کنید.

این عضو شورای عالی استان ها گفت: ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری به فرمانداری ها ارائه می شود و بر نحوه هزینه کرد آن، هیچ نظارتی صورت نمی‌گیرد و متاسفانه شاهد تخلف های زیادی در این زمینه هستیم‌.

نماینده استان تهران در شورای عالی استان ها با اشاره به اینکه عضو شورای شهر نمی‌تواند در کمیته انطباق همان شورا حضور یابد، گفت: تبعیض در کشور تا کجا! محمود میرلوحی به عنوان نماینده شورای شهر تهران ‌در کمیته انطباق همین شورا حضور دارد.

قانبیلی گفت: آموزش شوراها طبق قانون برعهده شورای عالی استان ها است. متاسفانه وزارت کشور بودجه این امر را به شورای عالی اختصاص نمی دهد.

عضو شورای عالی استان ها با بیان اینکه اختصاص بودجه به شهرستان با توجه به میزان جمعیت انجام می شود، گفت: بارگذاری شهرستان پردیس بخاطر وجود مسکن مهر ویژه است.

وی افزود: طبق آخرین سرشماری در سال ۹۵ جمعیت شهرستان پردیس ۱۷۶ هزار نفر بود که این رقم درحال حاضر بیش از ۲۵۰ هزار نفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز