خبرگزاری کار ایران

در نشست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی البرز با رسانه‌های اینترنتی مطرح شد ؛

با همفکری رسانه‌ها از آسیب‌های احتمالی فضای مجازی کم کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۴۱۸

نشست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی البرز با ادمین های کانال‌های پرمخاطب البرز که در باره اهمیت فضای رسانه، انتشار اخبار پلیس و هشدارهای انتظامی در شبکه های اجتماعی، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ سهراب خسروی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی البرز در نشست خود با ادمین رسانه‌های پر مخاطب استان به تبلیغات فضای مجازی در شبکه و کانال‌های رسانه‌ها، اشاره کرد و گفت: هدف ما در هفته نیروی انتظامی، ارائه کل مجموعه عملکرد نیروی انتظامی البرز در یک سال گذشته است که با توجه به دستورالعمل‌های ناجا، تبلیغات میدانی و مجازی، انجام می شود و با در نظر گرفتن ضریب نفوذ فضای مجازی در بین شهروندان، قطعا این فضا اثرگذاری بیشتری دارد. 

وی افزود: دکترین نظامی و امنیتی بر این اساس است که می‌توان مسایل امنیتی را به مسایل اجتماعی تبدیل کرد ولی در تبدیل مسایل اجتماعی به امنیتی،باید  پیشگیری کنیم.

سرهنگ خسروی اظهار داشت: اگر امنیت دچار خدشه شود دیگر نمی‌توان به راحتی در کنار هم در مورد مسایل مختلف گفت وگو کرد؛ بنابراین قبل از بروز هرگونه مشکل، لازم است آگاهانه اطلاع رسانی شود.

در ادامه این نشست، سرهنگ اکرم حسین‌زاده، رئیس اداره اطلاع رسانی معاونت اجتماعی پلیس البرز نیز با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی درست در فضای مجازی، گفت: با توجه به اهمیت فضای مجازی و تهدیدات این فضا، کشور ما که اهمیت استراتژیک ویژه در منطقه دارد در معرض آسیب بیشتری قرار دارد.

وی افزود: می‌خواهیم با همفکری رسانه‌ها از آسیب‌های احتمالی فضای مجازی کم کنیم لذا در معاونت اجتماعی مزایا و معایبی مشخص شده است که باید درنظر گرفت.

سرهنگ حسین زاده گفت: در حال حاضر با رویکرد جدید این وظیفه را به نیروی انتظامی محول کردند که با شناخت بیشتر از آسیب های آن جلوگیری کند و در راستای روند مثبت این فضا، گام برداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز