خبرگزاری کار ایران

در سیستان و بلوچستان رخ داد؛

حادثه گروگانگیری دو پسر 8 و 12 ساله در زاهدان/ 3 آدم ربا دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۰۹۴

‌فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از عملیات مقتدرانه پلیس در رهایی 2 گروگان و دستگیری 3 آدم‌ربا در شهر زاهدان خبر داد.

‌به گزارش ایلنا، سردار محمد قنبری در این باره گفت: در پی ربایش 2 پسربچه 8 و 12 ساله در یکی از مناطق شهر زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت‌.
 
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در پی تحقیقات و پایش اطلاعاتی گسترده‌، محل اختفای گروگان گیران را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی عملیات آزاد سازی گروگانان را آغاز کردند‌.
 
این مقام انتظامی بیان کرد: گروگانگیران از آنجایی که توان مقابله با ماموران را نداشتند، عرصه را بر خود تنگ دیده و از محل متواری و گروگان ها در کمتر از پنج روز آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند‌.
 
وی گفت: در ادامه این عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام یک سری کار پیچیده اطلاعاتی، 3 تن از آدم‌ربایان را شناسایی و دستگیر و پس از بازجویی‌های اولیه با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی کردند‌.
 
سردار قنبری با اشاره به علت و انگیزه آدم ربایی به دلیل اختلافات مالی خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار‌شکنان برخورد قاطع خواهد شد‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز