خبرگزاری کار ایران

دیودیده در گفت‌وگو با ایلنا:

قبول ندارم فروشگاه رفاه یاسوج روغن احتکار کرده باشد/ کارشناسان متخصص تخلف احتکار را رد کردند

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۸۹۸

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که فروشگاه رفاه یاسوج به هیچ عنوان تخلف احتکار روغن نکرده است.

داریوش دیودیده در پاسخ به این سوال ایلنا از یاسوج که روز گذشته معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد همراه برخی مسوولان نهادهای نظارتی و رسانه‌ها از فروشگاه رفاه یاسوج بازدید و اعلام داشته که این فروشگاه اقدام به احتکار روغن کرده؛ شما این صحبت جعفر گوهرگانی معاون استاندار را تائید یا رد می‌کنید؟ تاکید کرد: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته کارشناسان متخصص سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان، فروشگاه رفاه به‌هیچ عنوان روغن احتکار نکرده است.

وی گفت: براساس نظر ارائه شده کارشناسان زیرمجموعه‌ام من نیز می‌گویم که فروشگاه رفاه یاسوج به هیچ عنوان تخلف احتکار روغن نداشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ممکن است این فروشگاه تخلف درج نکردن قیمت برروی برخی کالاها و اقلام را داشته باشد اما یقین بدانید تخلف احتکار روغن توسط فروشگاه رفاه یاسوج شکل نگرفته است.

دیودیده افزود: بنا به ارزیابی کارشناسان متخصص سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، روغنی که به‌عنوان احتکار مدنظر معاون استاندار و همراهان وی بوده همان روز وارد انبار فروشگاه رفاه یاسوج شده و تا زمان فروش آن نیز نیاز به گذراندن مراحل اداری فروشگاه بوده که متاسفانه زمان بازدید معاون استاندار استان و همراهان‌شان این مراحل به‌طور کامل طی نشده بود که روغن موردنظر در اختیار خریداران قرار گیرد.

وی افزود: به‌عقیده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد که براساس قانون، مرجع تشخیص‌دهنده اصلی این موضوع هستند احتکار روغن در فروشگاه رفاه یاسوج صورت نگرفته و ما این تخلف را قبول نداریم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، روز گذشته جعفر گوهرگانی معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد همراه جمعی از کارشناسان نهادهای نظارتی و رسانه‌ها به فروشگاه رفاه یاسوج رفته و در حین بازدید از این فروشگاه اعلام کرد که روغن این فروشگاه احتکار شده است.

از سویی مسوولان فروشگاه رفاه یاسوج تاکید کردند روغن مورد نظر احتکار نشده و در همان ساعات بازدید وارد انبار فروشگاه شده و نیاز به گذراندن مراحل اداری جهت خروج بوده است.

آنان معتقدند اطلاعات نادرستی به جعفر گوهرگانی معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با کالاهای فروشگاه رفاه یاسوج داده شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز