خبرگزاری کار ایران

سردار شیرزاد:

اعلام آمادگی دبیر کل پلیس بین الملل برای مقابله با عاملان حمله تروریستی اهواز

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۴۰۱

رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی گفت: دبیرکل پلیس بین‌الملل در راستای محکوم کردن حمله تروریستی اهواز برای همکاری با پلیس ایران اعلام همکاری کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار هادی شیرزاد امروز در حاشیه نشست نیروی انتظامی با وابستگان نظامی و افسران رابط مبارزه با مواد مخدر خارجی مستقر در تهران به خبرنگاران گفت: این نشست هر ساله به میزبانی یکی از پلیس‌های تخصصی در کشور برگزار می‌شود و امروز قبل از برگزاری برنامه از مراکز تربیت سگ‌های تجسس مواد مخدر و مراکز مبارزه با مواد مخدر، بازدید انجام شد.

وی با اشاره به ایجاد هماهنگی با پلیس اینترپل افزود: پلیس امنیت تمام کشورها در صدد مبارزه با جرائم هستند و با توجه به یکسان بودن اهداف پلیس در راستای شناسایی معضلات و تقویت مبارزه با مواد مخدر، در صدد برگزاری نشست با سفرای کشورهای خارجی هستیم تا همکاری و تعامل، بیشتر شود.

سردار شیرزاد در ارتباط با حادثه تروریستی اهواز گفت: برای مقابله با گروهک های تروریستی از طرف پلیس بین الملل، دستور العملی ابلاغ و به دنبال آن پلیس در نقاط مختلف جهان اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به نامه تسلیت دبیر کل پلیس بین الملل در راستای محکوم کردن حمله تروریستی اهواز، اظهار داشت: برای بررسی این حادثه، پرونده ای در سطح بین الملل در حال تکمیل است و دبیر کل نیز برای همکاری، اعلام آمادگی کرده است.

رئیس پلیس بین الملل ناجا، تعقیب و استرداد مجرمان را یکی از موارد همکاری بین پلیس کشورهای عضو، دانست و گفت که همکاری های خوبی در این زمینه انجام می شود.

سردار شیرزاد با عنوان اینکه پلیس بین الملل با هدف ایجاد نظم و امنیت شکل گرفته و تحریم‌های سیاسی روی اهداف آن تاثیری ندارد، اذعان داشت: مقابله و مبارزه با جرایم، وظیفه نیروی امنیتی و انتظامی در تمام دنیاست لذا پلیس در اکثر کشورها برای پیشگیری و مبارزه با جرایم سازمان یافته نیازمند همکاری لازم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز