خبرگزاری کار ایران

شهردار فردیس:

نوآوری در خدمات‌رسانی از جنبه‌های مثبت آتش‌نشانی فردیس است

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۹۲۰

شهردار فردیس گفت: نوآوری در خدمات‌رسانی از جمله اقدامات مثبت حوزه آتش نشانی فردیس است.

به گزارش ایلنا، منوچهر غفاری امروز در بازدید از ستاد فرماندهی آتش نشانی فردیس که به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی انجام شد، ضمن تبریک این روز، به دشواری های شغلی این قشر اشاره کرد و افزود: آتش نشانان در شرایط سخت برای حفظ جان و مال مردم جانفشانی می کنند و در حقیقت امروز بهانه ای برای قدردانی از زحمات این قشر ایثارگر است.

وی در ادامه با بیان اینکه در هنگام انتزاع شهرداری فردیس از کرج، هیچ ساختار سازمانی برای آتش نشانی فردیس در این شهر وجود نداشت، تاکید کرد: با پیگیری های انجام شده و همت آتش نشانان فردیس، اکنون نیروهای آتش نشانی بهتر از گذشته به شهر فردیس خدمات رسانی می کنند.

غفاری یکی از اقدامات بزرگ آتش نشانی فردیس را خود کفایی و نوآوری برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان اعلام کرد و گفت: نیروهای آتش نشانی فردیس به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند و مدیریت مطلوبی برای انجام اقدامات پیشگیرانه از حوادث احتمالی دارند.

وی افزود: انجام هماهنگی های لازم با هیئات و حسینیه های سطح شهر در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی در ایام عزاداری سید الشهدا (ع) از جمله اقدامات منحصر به فرد حوزه آتش نشانی فردیس بوده است که خوشبختانه در این بازه زمانی شاهد رخداد حادثه ای نبوده ایم.

شهردار فردیس با بیان اینکه حقوق و مزایای پرسنل آتش نشانی فردیس متناسب با خدماتشان نیست، خاطرنشان کرد: آتش نشانان برای نجات مردم جان خود را به خطر می اندازند و در شرایط سخت کار می کنند که این موضوع بر لزوم توجه ویژه به این قشر تاکید دارد، لذا توجه به مسائل مالی پرسنل آتش نشانی در دستور کار بوده و شورای اسلامی شهر نیز بر این موضوع تاکید دارند.

وی تصریح کرد: در صدد هستیم که با همکاری افراد کار آزموده مجموعه آتش نشانی، در زمینه شناسایی نقاط حادثه خیر و پیشگیری از  حوادث احتمالی این شهر گام برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز