خبرگزاری کار ایران

سرپرست بیمارستان شهید چمران فردوس خبر داد:

اعلام علت مرگ مشکوک کودک شیرخوار در فردوس

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۴۵۲

سرپرست بیمارستان شهید چمران فردوس علت فوت کودک شیرخوار را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، محسن ایمان طلب گفت: کودک شیرخوار در بدو ورود بدحال نبوده و داروی ضدتهوع به مقدار کم برای وی تجویز و پس از تزریق کودک به منزل فرستاده شد. پس از حدود سه ساعت کودک شیرخوار را با حال عمومی بد، بار دیگر به اورژانس آوردند .

سرپرست بیمارستان شهید چمران گفت: با توجه به علایم و شرح حال متخصص اطفال وضعیت بیمار نشان دهنده مسمومیت دارویی نبوده و کودک دچار بیماری متابولیکی بوده است.

ایمان طلب افزود: متاسفانه رشد این بیماری در کودک به حدی بود که فرصت اعزام بیمار به شهر دیگر را فراهم نکرد و کودک در بیمارستان فوت کرد.

وی ادامه داد : برای بررسی بیشتر موضوع با متخصصین اطفال بیرجند و مشهد این موضوع پیگیری شد و آنها نیز وجود بیماری متابولیکی را تایید و مرگ بر اساس مسمومیت دارویی را رد کردند.

ایمان طلب در پایان توضیح داد: بیماری متابولیکی یک بیماری نادر است که در کودکان شیرخوار زیر یک سال ایجاد می‌شود. این بیماری علایم خاصی ندارد و سرماخوردگی یا اسهال و استفراغ ساده می‌تواند سیر بیماری را افزایش دهد و در بعضی اوقات منجر به مرگ کودک شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز