خبرگزاری کار ایران

با حضور گسترده مردم اصفهان انجام شد؛

تشییع پیکر کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۹۹۲

پیکر کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز با حضور پرشور مردم شهید پرور و انقلابی اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، آیین تشییع پیکر مطهر شهید خردسال محمدطاها اقدامی از مرکز فرهنگی توانبخشی شهید مطهری به سمت میدان خواجو بر روی دستان مردم شهید پرور و انقلابی اصفهان برگزار شد.

در این آیین از مرکز فرهنگی توانبخشی شهید مطهری از خیابان کمال اسماعیل تا میدان خواجو هزاران نفر از مردم نصف جهان شعار لبیک یاحسین سر دادند و مداحان اهل بیت (ع) هم در سوگ شهادت این شهید چهار ساله مداحی کردند.

همچنین در این آیین پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده مدافع حرم محمد تقی کریمی 21 ساله که سال 94 در سوریه به شهادت رسیده هم بر روی دستان مردم انقلابی دیار نصف جهان تشییع شد.

همچنین پیکر این شهید خردسال پس از شهر اصفهان از ساعت 14و 45 تا 15 و15 دقیقه امروز در ونداده به صورت عبوری از مقابل مسجد فاطمه‌ زهرا (س) سپس در شهر وزوان از پارک شهدای گمنام تا سه راه و از ساعت 15و 30  تا 16 از تکیه امام حسین(ع) تا مسجد جامع شهر میمه  برگزار می شود .

پیکر مطهر محمد طاها اقدامی از ساعت 16 و 15  دقیقه بعد از ظهر تا اذان مغرب نیز در روستای ازان شهر میمه زادگاه این شهید خردسال تشییع و در امامزاده سیده صالحه خاتون به خاک سپرده خواهد شد.

 محمدطاها اقدامی چهار ساله اهل روستای ازان شهر میمه است که در حادثه تروریستی اهواز به شهادت رسید .

 این شهید چهار ساله فرزند یکی از کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، 31 شهریور به همراه مادرش برای تماشای رژه نیروهای مسلح در اهواز شرکت کرده بود که در حمله بی رحمانه تروریست‌ها به شهادت رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز