خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری کرج مطرح کرد:

مشکل کارخانه آسفالت با تهاتر حل نمی‌شود/ عرضه قیر با وجود نوسانات دلار به‌ صرفه نیست

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۶۷۴

سرپرست شهرداری کرج در صحن شورا در ارتباط با حل مشکلات کارخانه آسفالت، گفت: عرضه قیر باوجود دلار ۱۶ هزارتومانی برای تولیدکننده داخلی به‌صرفه نیست.

به گزارش ایلنا، محمدرضا احمدی نژاد در هشتاد و نهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج در جریان ارائه گزارش عملکرد شهرداری طی ماه های اخیر به وضعیت کارخانه آسفالت اشاره داشت و افزود: با توجه به اینکه تأمین قیر برای آسفالت معابر مسئله‌ای مهم است، روش تهاتری به تنهایی ممکن نیست و بحث تخصیص بودجه آن مطرح است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی عرضه قیر با وجود دلار ۱۶ هزار تومانی برای تولیدکننده داخلی به‌صرفه نیست، آن‌ها به صادرات روی آورده‌اند که همین کار تأمین قیر را برای ما مشکل کرده است.

احمدی‌نژاد با اشاره به تخصیص ۹۰۰ تن قیر رایگان از سوی دولت به استان البرز، گفت: این مهم مقررشده است که در بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری استفاده شود، سهم بافت فرسوده کرج ۱۶۰ تن است که هنوز اختصاص نیافته است.

سرپرست شهرداری کرج شرایط اقتصادی حاکم بر کشور را در وضعیت کارخانه آسفالت کرج بی‌تأثیر ندانست و گفت: دولت برای بافت‌های فرسوده قیر رایگان در نظر گرفته است، باید از این فرصت بهره‌مند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز