خبرگزاری کار ایران

پس از ۸ ساعت تلاش بی وقفه آتش نشانان؛

مهار آتش‌سوزی انبار کارتن زغال کاشان

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۱۵۱

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، از مهار آتش‌سوزی یک واحد انبار کارتن زغال پس از هشت ساعت تلاش ماموران این سازمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد مسعود چایچی با اعلام این خبر، گفت: آتش‌سوزی در انبار نگهداری کارتن‌های زغال واقع در کیلومتر ۲ جاده قدیم کاشان-نطنز به ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع داده شد که متعاقب آن خودروهای اطفائیه به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی افزود: باتوجه به نوع آتش‌سوزی، گروه‌های عملیاتی از ایستگاه‌های اول و چهارم این سازمان با  هشت نیروی عملیاتی و سه خودروی آتش‌نشانی سنگین و پشتیبانی به محل اعزام و موفق به مهار کامل آتش و مانع گسترش آن و سرایت به دیگر فضاهای همجوار شدند.
 
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان تصریح کرد: در این آتش‌سوزی، یکی از حاضران در اثر استنشاق دود مصدوم و به مراکز درمانی اعزام شد و با توجه به شدت آتش‌سوزی، هفت نیروی کمکی همراه با یک گروه عملیاتی از آتش‌نشانی شهرک صنعتی امیرکبیر حضور داشتند.
 
وی افزود: گروه‌های عملیاتی جهت لکه‌گیری  و خاموشی کامل شعله‌های بجا مانده در محل آتش‌سوزی حضور داشته و به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
 
چایچی، رعایت استانداردها و ضوابط ایمنی را در راستای جلوگیری از صدمات غیرقابل جبران و ناگوار در حوادث و حرائق احتمالی در جهت مراکز صنعتی و کارگاهی ضروری دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز