خبرگزاری کار ایران

تورنمنت چهارجانبه تبریز؛

توقف تیم‌ملی فوتسال مقابل چشم بادامی‌ها/ رقابت ایران و اوکراین برای صدرنشینی

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۷۶۴

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدارش در مسابقات چهارجانبه تبریز مقابل تیم ژاپن به تساوی رضایت داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تبریز، عصر امروز دومین روز مسابقات فوتسال چهارجانبه تبریز با برگزاری دو دیدار در سالن پورشریفی این شهر پیگیری شد.

در نخستین دیدار امروز، تیم‌های اوکراین و بلاروس از ساعت 16 به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری دو-صفر اوکراینی‌ها به پایان رسید. بلاروس که روز گذشته در دیداری نزدیک تیم ملی فوتسال ایران را تحت‌فشار گذاشته و در نهایت با نتیجه سه-یک مقابل این تیم تن به شکست داده بود، در دیدار امروز خود به دنبال کسب 3 امتیاز بود.

اوکراین نیز که روز گذشته و در نخستین بازی این تورنمنت موفق شده بود با نتیجه سه-یک ژاپن را از پیش رو بردارد. در این دیدار به دنبال کسب دومین پیروزی خود در تورنمنت چهارجانبه تبریز بود.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم، تسیلیک آندری در دقیقه 25 و راژولاندوف ولادیمیر در دقیقه 32 برای اوکراین گلزنی کردند تا این دیدار در پایان با برتری دو-صفر این تیم به پایان برسد.

تساوی ایران مقابل ژاپن

در دومین دیدار امروز هم تیم‌های ایران و ژاپن از ساعت 18 به مصاف هم رفتند که این دیدار نیز در نیمه نخست با تک گل مهدی جاوید در دقیقه 2 با نتیجه یک-صفر به نفع شاگردان سید محمد ناظم الشریعه به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم و دقیقه 23، کوکادو یوتا برای ژاپن گلزنی کرد تا این بازی با تساوی یک-یک دنبال شود. پس از این گل، بازیکنان تیم ملی ایران فشار مضاعفی روی دروازه ژاپن ایجاد کردند که یکی از موقعیت‌های ایجاد شده این تیم در دقیقه 26 توسط ابوالقاسم عروجی به گل تبدیل شد تا شاگردان ناظم‌الشریعه یک بار دیگر از حریف خود پیش بیافتند.

اما دقیقه 31، موروتا یوکی بازیکن شماره 10 تیم ژاپن توانست در حرکتی تیمی، دومین گل تیمش را به ثمر رسانده تا نتیجه بازی 2-2 شود. دقیقه 36 محمد شجری بازیکن جوان تیم ملی فوتسال ایران توانست با شوتی سرکش توانست دروازه ژاپن را برای بار سوم باز کند. اما ژاپنی‌ها یک دقیقه مانده به اتمام این دیدار توانستند با حرکت تیمی و سیستم 5 نفره، به گل تساوی برسند.

رقابت تنگاتنگ ایران و اوکراین برای صدرنشینی

این دیدار در نهایت با نتیجه 3-3 به اتمام رسید تا تیم‌های ملی ایران و اوکراین در سومین روز از چهارشنبه 4 مهر ماه برگزار می‌شود، برای عنوان صدرنشینی این تورنمنت تلاش کنند. تیم‌های ملی ژاپن و بلاروس هم برای عنوان سومی و چهارمی با هم بازی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز