خبرگزاری کار ایران

مهرعلیزاده :

220 کیلومتر از جاده های اصفهان فاقد سیستم ارتباط مخابراتی است

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۶۴۷

با حضور وزیر ارتباطات و‌ فناوری اطلاعات و استاندار اصفهان، آیین رونمایی و افتتاح شش پروژه توسعه ای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اصفهان با سرمایه گذاری ۴۰۵ میلیارد تومانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان،  محسن مهرعلیزاده در جلسه شورای اداری استان و آیین رونمایی از پروژه‌های مخابرات و پوشش تلفن همراه و اینترنت در استان با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، اظهارداشت: این حادثه ناشی از کوچکی و خرد شدن دشمن است چرا که علیرغم تهدیدات همیشگی دشمنان، همواره پاسخ دندان شکن دریافت کرده است.

وی در ادامه به پتانسیل های اصفهان در بخش های ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و افزود: اصفهان پتانسیل های زیادی در این بخش دارد و اگر امکانات اداری در اختیارش قرار گیرد می تواند خدمات بسیاری را به کشور ارائه کند.

استانداراصفهان با اشاره به اقدامات ارزشمند صورت گرفته در شاخص‌های مختلف حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در طول یکسال گذشته در استان اصفهان، تصریح کرد: این اقدامات زمینه شکوفا شدن سرمایه‌های انسانی و استعدادهای موجود را فراهم می کند.

وی خواستار روان سازی دستورالعمل اجرایی و تسهیل در استفاده از مراکز IX استان شد و افزود: علیرغم نقش مهم این مراکز در اتصال الکترونیکی بین سازمان ها، بهره برداری از خدمات مرکز پیچیده است و هیچ دستگاهی تاکنون موفق به اخذ اطلاعات نشده است.

مهرعلیزاده به اجرای شبکه فیبر نوری برای ۶۰۰ روستا اشاره و اضافه کرد: تامین پوشش همراه اول با تکنولوژی ۳G و ۴G در نقاط عشایری باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خواستار تکمیل پوشش تلفن همراه در جاده های فرعی روستایی بویژه از بعد حوادث غیرمترقبه شد و افزود: از کل ۶ هزار کیلومتر جاده در استان، ۱۵۱ محور در ۲۲۰ کیلومتر به صورت ناپیوسته فاقد ارتباطات مخابراتی می باشند که تکمیل پوشش ارتباطی این نقاط مستلزم جاده های دسترسی و تامین برق بوده و لازم است با تامین اعتبار هرچه سریع تر به سیستم ارتباطی مجهز شود.

آیین رونمایی از پروژه‌های مخابرات و پوشش تلفن همراه و اینترنت در استان با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و‌ فناوری اطلاعات و  آیت الله طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز