خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی قم خبر داد:

کشف انبار محموله روغن احتکار شده در قم/ دستگیری دو سارق کیف قاپ در استان

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۳۸۰

رئیس پلیس آگاهی قم از شناسایی و کشف انبار محموله روغن (اسید چرب سویا) احتکار شده به ارزش بیش از ۳۲۸ میلیون ریال در قم خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد کرمی گفت: ماموران پلیس آگاهی استان قم پس از بررسی‌های اولیه و با هماهنگی بازرسان اصناف و تعزیرات حکومتی استان، محل احتکار محموله روغن (اسید چرب سویا) را در یک انبار شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم در ادامه گفت: کارشناسان ارزش کالای احتکار شده را ۳۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال اعلام کردند.

وی ادامه داد: پس از دستور مقام قضایی و ورود ماموران به داخل انبار مشخص شد تعداد ۵۰۶ حلب ۱۷ کیلویی روغن (اسید چرب سویا) نگهداری و به دلیل پنهان کردن، عدم عرضه، اعلام نکردن موجودی انبار به سازمان صمت و احتکار، پلمپ شد.

وی اضافه کرد: متهم به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

دستگیری ۲ سارق کیف قاپ در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم نیز از دستگیری ۲ سارق کیف قاپ در قم و شناسایی ۱۱ مالباخته در این رابطه خبر داد.

کرمی بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کیف قاپی در استان و طرح شکایت در پلیس آگاهی تیمی ویژه برای شناسایی متهمان تشکیل و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به اعتراف سارقان به چندین فقره سرقت کیف قاپی و شناسایی ۱۱ نفر از مالباختگان، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان و در نهایت راهی زندان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز