خبرگزاری کار ایران

رضایی در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه اهواز مطرح کرد:

جدایی خوزستان از ایران رویایی تحقق نیافتنی است/ اقدامات تروریستی دشمن با پاسخ تند ایران مواجه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۳۶۴

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز با تأکید بر اینکه خوزستان بدون ایران و ایران بدون خوزستان معنا و هویت ندارند، گفت: اینکه عده ای تصور می‌کنند می‌توانند خوزستان را از ایران جدا کنند، یک رویای تحقق نشدنی است؛ خوزستان جزو لاینفک ایران است.

به گزارش ایلنا، پیکرهای مطهر شهیدان گرانقدر حادثه تروریستی اهواز از ساعت 8:30 صبح امروز با حضور مردم شهید پرور خوزستان و نماینده مقام معظم رهبری در اهواز آغاز شد.

مردم شهید پرور اهواز از نخستین ساعات صبح امروز به منظور تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی 31 شهریورماه در مقابل حسینیه‌ ثارالله محل تشییع حاضر شده اند.

مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز با حضور مسئولان ملی، استانی و مردم شهید پرور اهواز از مقابل حسینیه ثارالله به سمت چهارراه زند تا گلزار شهدا ( بهشت آباد) آغاز شد. در این مراسم وزیران اطلاعات، بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ، 2 نماینده مقام معظم رهبری، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس بنیاد شهید، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و تعدادی دیگر از مسئولان لشگری و کشوری حضور دارند.

هیات دولت به پاس گرامیداشت خون پاک شهیدان حادثه تروریستی اهواز امروز دوشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد و همه ادارات، سازمان‌های دولتی، مدارس و دانشگاه‌ها در استان خوزستان امروز تعطیل است.

در حادثه تروریستی اهواز که 31 شهریورماه در هنگام رژه نیرو‌های مسلح به وقوع پیوست ۲۵ نفر از شهروندان شهید شدند.

رضایی: جدا کردن خوزستان از ایران خواب تحقق نشدنی است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جدا کردن خوزستان از ایران یک خواب و رویای تحقق نشدنی است؛ ایران و خوزستان با هم بودند، هستند و خواهند بود.

سردار سرلشکر پاسدار محسن رضایی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان والامقام حادثه تروریستی اهواز افزود: هیچ یک از دشمنان ما نمی‌توانند به امنیت و اقتدار ایران اسلامی خدشه ای وارد کنند.

وی تصریح کرد : اگر دشمنان قصد ضربه زدن به امنیت و اینگونه اقدامات تروریستی را داشته باشند با پاسخ تند ایران مواجه خواهند شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : ما از هیات دولت و وزارت امورخارجه می‌خواهیم به اخطار لفظی اکتفا نکنند و با اقدام عملی به کشورهای دانمارک ، هلند و انگلستان در خصوص حضور تروریست ها و تحویل آنان به کشورمان هشدار دهند.

نماینده مقام معظم رهبری: امروز ندای حق طلبانه انقلاب اسلامی به گوش جهانیان رسیده است

حجت الاسلام و المسلمین مروی در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز با ابلاغ تسلیت مقام معظم رهبری افزود: پیام رهبری معظم انقلاب به شما و خانواده معظم شهدا را ابلاغ می کنم.

وی افزود: حادثه تروریستی و جنایت کور اهواز در سومین روز از شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و عاشورا و آغاز هفته دفاع مقدس بدست فرزندان و اسلاف ابوسفیان صورت گرفت.

نماینده مقام معظم رهبری تصریح کرد: بزودی خون شهدای والامقام این حادثه تروریستی گریبانگیر عوامل و حامیان این تروریست ها را می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز