خبرگزاری کار ایران

رحمتی پور خبر داد:

بازگشایی مدارس 25 درصد به بار ترافیک کرج اضافه کرد

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۱۰۶

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج، گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و آماده نبودن سرویس مدارس، شاهد افزایش 25 درصدی ترافیک در معابر این شهرستان هستیم.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حمدالله رحمتی پور به خبرنگاران گفت: با توجه به بازگشایی مدارس، هنوز بسیاری از سرویس های مدارس ساماندهی نشده و این سبب گره ترافیکی در این کلانشهر شده است.

رحمتی پور گفت: اکنون با توجه به این شرایط ، والدین فرزندان خود را با خودروهای شخصی به مدرسه می‌برند که با فعالیت سرویس های مدارس کمک بسیاری برای کاهش ورود خودروهای شخصی خواهد شد.

وی افزود: خانواده ها به جای استفاده از خودروهای شخصی برای انتقال فرزندان خود به مدرسه از وسایل حمل نقل عمومی استفاده کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تسهیل درعبور و مرور نیروهای پلیس اعم از ستادی و صف با تمام امکانات برای تسهیل در عبورو مرور برای نظم بخشی به معابر شهری حضور دارند.

این مسئول گفت: علاوه بر حضور نیروهای پلیس، پلیس مدرسه نیز درتقاطع ها و روبروی مدارس در روان سازی ترافیک نقش آفرینی می کند.

سرهنگ رحمتی پور گفت: مسئولان سرویس مدارس باید ظرفیت های قانونی در خصوص تعداد سرنشینان را رعایت کنند و پلیس به محض مشاهده تحلف بدون اغماض با این موضوع برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز