خبرگزاری کار ایران

محمدی در صحن شورا مطرح کرد:

زمان حادثه، شهر کرج معطل نردبان 30 متری خواهد بود/ مدیران شهرداری اگر مدیریت نمی دانند، شهرداری را رها کنند

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۰۸۳

رئیس کمیسسون محیط زیست شورای شهر کرج با انتقاد از عملکرد شهرداری، نبود تجهیزات لازم در آتش‌نشانی شهرداری کرج را از ضعف مدیریت شهری دانست و گفت که کلانشهر کرج در صورت حادثه، معطل نردبان 30 متری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین محمدی امروز در نطق پیش از دستور هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر کرج، گفت: پیرو لایحه شهرداری در رابطه با بکارگیری نیرو، بارها تذکر دادیم و امروز به برخی از مسایل و مشکلات آتش نشانان اشاره می کنم که انتظار می رود این تذکرات جدی گرفته شود.

وی با عنوان اینکه منابع شهر، بر باد می‌رود و اولویت شهرداری، نیاز شهر نیست بلکه سفارشی شده است، افزود: شهرداری حدود 3 هزار ردیف پستی دارد و بیش از 4 برابر این تعداد در شهرداری کرج مشغول به خدمت هستند اما با وجودی که در آتش نشانی کرج هزار و 200 ردیف پستی وجود دارد، نزدیک به 500 نفر مشغول به کارند چرا که نیروهایی که حضورشان ضرورت دارد به مرور، خارج شدند.

محمدی یادآور شد: موظفی کارکرد هر پرسنل، 176 ساعت است و باید بررسی کرد که آیا تمام کارمندان شهرداری که علاوه بر حقوق کامل، اضافه حقوق و پاداش هم می گیرند، ساعت موظفی خود را پر می‌کنند؟ در حالیکه نیروی آتش نشان شهرداری کرج با پر کردن 176 ساعت کار خود، اضافه کار آنها حذف شده است.

محمدی به لزوم تکمیل تجهیزات ایمنی شهر تاکید کرد و گفت: هنوز بعد از چند سال که از قراردادهای خرید ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی می گذرد، علیرغم مطالبه بیشتر طرف قرارداد به واسطه گرانی و افزایش نرخ دلار، این قراردادها با بلاتکلیفی همراه است.

محمدی تاکید کرد که اگر نمی توانید کار کنید، تشکیلات عریض و طویل شهرداری را ببندید تا مردم خودشان شهر را اداره کنند.

عضو شورای شهر کرج، مشکلات ایمنی شهر را مورد انتقاد قرار داد و گفت: با توجه به لزوم تهیه تجهیزاتی که با جان و مال مردم در ارتباط است اما شاهدیم که آتش نشانی کرج برای خرید یک نردبان 30 متری، بلاتکلیف است. شهرداری قرار دادها را دنبال نمی کند و کارفرمایان نیز به تعهداتشان عمل نمی کنند.

محمدی با اشاره به 3 میلیارد تومان بدهکاری شهرداری و خسارت 30 میلیاردی به شهر کرج، تصریح کرد: اگر خلاف واقعیت حرف می زنم، علیه من اعلام جرم کنید در حالی که می بینیم با معطلی و اتلاف بودجه، ایمنی شهر در خطر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز