خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر کرج:

توقع بیشتری از وزارت کشور داشتیم/ نباید نامه محرمانه در فضای مجازی منتشر شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۹۵۲

رئیس‌شورای شهر کرج با اشاره به عدم موافقت وزارت کشور با انتخاب شفقی به عنوان شهردار کرج، گفت: با توجه به جایگاه کلانشهر کرج، توقع داریم مکاتبات حداقل با امضای معاونت وزیر انجام شود و نامه های محرمانه، زودتر از شورا در فضای مجازی منتشر نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس زارع امروز در هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر کرج ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی روز گذشته، گفت: این اتفاق، سند دیگری از مظلومیت ملت شریف این سرزمین است و تروریست ها باید بدانند اتحاد ما پابرجا خواهد بود و این خون‌ها ما را مایوس نمی کند بلکه بر مسیر اعتلای کشور می افزاید.

زارع در ارتباط با پاسخ استعلام شهردار منتخب کرج، گفت: بعد از انتخاب سیروس شفقی در تاریخ 17شهریور و معرفی ایشان و ارسال صورتجلسه به وزارت کشور، این وزارتخانه موظف بود ظرف 10 روز پاسخگوی این استعلام باشد.

رئیس شورای شهر کرج گفت: جواب استعلام طی نامه‌ای از وزارت کشور در روز 26 شهریور ثبت شده که ماموریت شهردار منتخب در فرمانداری شهرستان کرج لازم و با انتخاب ایشان موافقت نشد.

وی با اشاره به چند نکته از شکل ارائه نامه وزارت کشور، انتقاد کرد و گفت: پاسخ استعلام شهردار منتخب طی نامه‌ای در روز 26 شهریور ثبت و همان روز در فضای مجازی منتشر شد در حالی که این نامه که جنس محرمانه داشت، هنوز به دست ما نرسیده بود.

وی ادامه داد: نکته دوم اینکه با توجه به شان و جایگاه کلانشهر کرج، توقع داریم مکاتبات شورای کرج با درجه بالاتر و حداقل با امضای معاونت وزیر ارسال شود.

رئیس شورا گفت: به لحاظ علت عدم موافقت شهردار منتخب باید یادآور شد که به دلیل اهمیت موضوع، قوانین خاص شهرداری بر قوانین عام، ارجحیت داشته و لازم الاجراست که این نکته از طرف شورا، دنبال می‌شود.

کمک به مدارس استثنایی کرج

رئیس شورای کرج در ادامه به بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: به این مناسبت، اعضا شورا، مشارکت جدی داشتند و همکاران برای بازگشایی مدارس همت کردند و امیدواریم سال تحصیلی جدید، سال پرخیر و برکت باشد.

زارع همچنین با عنوان اینکه صبح امروز در مراسم بازگشایی یکی از مدارس استثنایی شهر کرح، شرکت کرده، اذعان داشت: با توجه به حضور بیش از هزار دانش آموز در قالب 17 مدرسه استثنایی در شهر کرج، یکی از دغدغه‌های اصلی اولیا این دانش آموزان، سرویس این مدارس است.

رئیس شورای شهر کرج، گفت: پیشنهاد می‌شود شورا برای رفاه حال این کودکان و خانواده آنها با تخصیص مبلغی، کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز