خبرگزاری کار ایران

بیپچرانلو:

فردیس برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده است/ نصب سرعت‌گیر در نزدیکی مدارس

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۷۷۲

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر فردیس گفت: این شهر برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده است.

به گزارش ایلنا، افراسیاب بیپچرانلو ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: دانش آموزان سرمایه های کشور هستند و این مهم بر لزوم انجام اقدامات لازم برای آسایش آنها هنگام تحصیل تاکید دارد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر فردیس در ادامه با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس اقداماتی را برای آغاز سال تحصیلی جدید انجام داده است، تاکید کرد: خط کشی عابر پیاده مدارس، بهسازی فضای سبز معابر، رنگ آمیزی دیوار های خارجی مدارس، مشارکت در مراسمات مختلف و غیره از جمله اقدامات مدیریت شهری فردیس در اجرای طرح استقبال از مهر بوده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به اختصاص ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تعمیر سرویس های بهداشتی و نمازخانه های مدارس فردیس، تصریح کرد: با تخصیص این بودجه، مدیریت شهری فردیس سهمی در بازسازی و افزایش سرانه های بهداشتی دانش آموزان خواهد داشت.

وی در بخش دیگری با اشاره به ایجاد سرعت گیر های کارشناسی شده در نزدیکی مدارس، خاطرنشان کرد: جمع آوری خاک و نخاله های ساختمانی در نزدیکی مدارس و نصب سطل های زباله اطراف مدارس از جمله اقداماتی است که در طرح استقبال از مهر در حوزه خدمات شهری انجام شده است.

بیچرانلو همچنین از تصویب اعتبار صد میلیون تومانی برای اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند فردیسی خبر داد و خاطرنشان کرد: توزیع این اقلام با هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان فردیس و با حفظ کرامت دانش آموزان انجام می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز