خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی اولین آئین «نذر کتاب» خبر داد:

توزیع 500 جلد کتاب نذری در پارس آباد

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۵۸۹

مدیر اجرایی اولین آئین «نذر کتاب» انجمن مهر امید در پارس آباد از توزیع 500 جلد کتاب نذری در این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد دشتی کلانتر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: اولین آئین نذر کتاب انجمن مهر امید روز هشتم و نهم (تاسوعای حسینی) محرم در شهرستان پارس آباد برگزار و این آئین مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اجرای هر برنامه ای برای اولین بار در هر کاری سخت است، تصریح کرد: با وجود اینکه این برنامه توسط یک سازمان مردم نهاد و برای اولین بار در سطح شهرستان انجام می‌شد اما با حمایت‌های مردمی و مسئولان به خصوص فرماندار شهرستان این برنامه بدون مشکل خاصی برگزار شد.

عضو انجمن مهر امید با بیان اینکه استقبال و حمایت مردمی بیش از حد تصور ما بود، اضافه کرد: با وجود اینکه به دلیل محدودیت‌های مالی این سازمان مردم نهاد امکان تبلیغات میدانی برای ما میسر نشد اما با تبلیغات در فضای مجازی استقبال مردمی مطلوب بود طوری که مردم بیش از 300 جلد کتاب با عناوین مختلف به این آئین فرهنگی- مذهبی اهدا کردند.

دشتی با اشاره به اینکه 200 جلد کتاب هم توسط انجمن مهر امید در قالب نذر کتاب به مردم اهدا شد، اضافه کرد: اهدای 500 جلد کتاب نذری به مردم شهرستان می تواند آغازگر یک پویش فرهنگی تبدیل شود و برنامه ما راه اندازی این پویش فرهنگی است.

مدیر اجرایی اولین آئین «نذر کتاب» انجمن مهر امید در پارس آباد با بیان اینکه آئین نذر کتاب با شعار«با نذر کتاب، شمعی در حرم آگاهی بیفروزیم» برگزار می شود، اظهار کرد: ترویج نذر اقلام فرهنگی و تشویق برای مطالعه کتاب، دو هدف اصلی آئین نذر کتاب است.

وی خاطرنشان کرد: انجمن مهر امید از سازمان های مردم نهاد جوانان فعال استان اردبیل است و پیش از این هم در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی برنامه های «آئین نذر کتاب»، «کمپین روزی 10 دقیقه مطالعه کنیم»، «کمپین بذل آگاهی»، «کمپین اهدای کتاب» و «کاروان های کتاب» را اجرا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز