خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز:

عملیات برداشت شن و ماسه از اراضی روستای باورس متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۳۹۱

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان البرز عملیات برداشت غیر مجاز شن و ماسه در اراضی روستای باورس این شهرستان متوقف شد.

به گزارش ایلنا، اکبر کشت‌پرور گفت: ماموران‌یگان‌حفاظت این اداره در هنگام گشت و کنترل و پایش مناطق طبیعی و انسانی، در اراضی روستای باورس با عملیات برداشت غیرمجاز شن و ماسه توسط افرادی با یک دستگاه لودر و کامیون برخورد کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز افزود: پس از بررسی ماموران، مشخص شد که این افراد بدون اخذ مجوزهای لازم از ارگان‌های ذیربط اقدام به برداشت شن و ماسه می‌کنند و طبق اقرار خودشان تاکنون ۷۵ بارگیری با خودروی ده تن انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: ماموران این اداره بلافاصله با اداره صنعت، معدن و تجارت تماس گرفته و با حضور کارشناسان آنان در محل موضوع صورتجلسه و عملیات برداشت متوقف شد.

کشت‌پرور در پایان گفت: ماموران یگان‌حفاظت‌محیط‌زیست این شهرستان با اجرای عملیات گشت و کنترل مداوم با هرگونه برداشت و تخریب زیست محیطی بدون مجوز و برداشت های بیش از حد تعیین شده توسط پیمانکاران در مجوزهای صادر شده توسط اداره کل صنعت معدن و تجارت برابر ضوابط و مقررات برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز