خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران خبرداد:

یکطرفه شدن جاده‌های چالوس و آب اسک در تعطیلات آخر تابستان

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۱۶۹

رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور تسهیل در آمد و شد و افزایش ایمنی سفر در جاده چالوس و آب اسک محدویت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی گفت: به منظور تسهیل در آمد و شد و افزایش ایمنی در سفر، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از کرج به سمت مرزن آباد و رودهن به آمل ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز تا ۲ بامداد فردا از مرزن آباد به کرج یکطرفه است.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه می‌شود.

یکطرفه شدن جاده آب اسک به رودهن و چالوس فردا شنبه ۳۱ شهریور 

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمدانواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ فردا شنبه ۳۱ شهریور تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه یکم مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ فردا شنبه ۳۱ شهریور تا ۲ بامداد روز یکشنبه یکم مهرماه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه می‌شود.

وی گفت: رفت و آمدانواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ فردا تا یک بامداد روز یکشنبه یکم مهرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ فردا تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه یکم مهر ماه از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز